Nu börjar man känna igen er igen, förra matchen började något hända, det fanns plötsligt lite linjer i spelet och funderingarna började komma att spelet var på väg tillbaka, nu skall man inte ropa hej ännu, MoDo visade ju ingen toppklass direkt men det i en sådan här match skall man ta med det positiva, killarna börjar visa självförtoende igen, man törs göra den där passningen som man inte gjorde för ett par matcher sedan då man istället panik rensade. Tack Kalle K som visade vägen med sitt 1-0 mål, funderade över varför karln aldrig skött, men i Kalles pass så står det Kahnberg för tillfället... jag skiter i att skjuta tänker kalle, jag provar lite dribblingar eftersom skjuta kan jag ju,,sagt och gjort han trycker in pucken"jaha det var så man gjorde" tänkte kalle och smittade av sig på dom andra. Yared hagos visade glädje när han fick sätta en balja, Robban gjorde korstecknet mot taket efter videogranskningen. Dom jobbade för varandra som ett lag, inga "slänga in pucken i hörnet" och se vad som händer,,,vi försöker att åka in med den istället. Klarade av en 5 minuters utvisning galant och smekte sedan in ett par baljor till.
Killarna är på G nu, fortsätter gunno jobba så kommer utdelningen för honom också, hav förtröstan.
Vila fram till på tisdag då det sedan blir två tuffa bortamatcher,Luleå och MoDo, segrar i dom och slutspelet är grejat med stor sanolikhet.
Grattis TIK till dessa 12 poäng på 4 hemmamatcher,,,,
Fy faan vad skönt att vara gläfsare en dag som denna, finns inget som kan göra mig ledsen.
Tips inför nästa två matcher Lulää-TIK 5-2 MoDo-TIK 6-1
;-) fortsätter negga dom på oddset som jag gjort de fyra sista matcherna, jag må bli pank men vad f-n gör det, mitt kära TIK vinner ju, och det är huvudsaken.
Tack Kalle K som visade vägen med sitt 1-0 mål, funderade över varför karln aldrig skött, men i Kalles pass så står det Kahnberg för tillfället...
jag skiter i att skjuta tänker kalle, jag provar lite dribblingar eftersom skjuta kan jag ju,,sagt och gjort han trycker in pucken"jaha det var så man gjorde" tänkte kalle och smittade av sig på dom andra.
Yared hagos visade glädje när han fick sätta en balja, Robban gjorde korstecknet mot taket efter videogranskningen.
Dom jobbade för varandra som ett lag, inga "slänga in pucken i hörnet" och se vad som händer,,,vi försöker att åka in med den istället.
Klarade av en 5 minuters utvisning galant och smekte sedan in ett par baljor till.
Killarna är på G nu, fortsätter gunno jobba så kommer utdelningen för honom också, hav förtröstan.
Vila fram till på tisdag då det sedan blir två tuffa bortamatcher,Luleå och MoDo, segrar i dom och slutspelet är grejat med stor sanolikhet.
Grattis TIK till dessa 12 poäng på 4 hemmamatcher,,,,
Fy faan vad skönt att vara gläfsare en dag som denna, finns inget som kan göra mig ledsen.
Tips inför nästa två matcher
Lulää-TIK 5-2
MoDo-TIK 6-1
;-)
fortsätter negga dom på oddset som jag gjort de fyra sista matcherna, jag må bli pank men vad f-n gör det, mitt kära TIK vinner ju, och det är huvudsaken.