KORITFW: Själv anser jag att det inte finns en tillstymmelse till chans att jonte tar en plats i laget men med tanke på vilka "stjärnor" vi mönstrar i dagsläget så vore det verkligen inget hån att ge honom några tusenlappar och låta honom kämpa för saken.
Även om inte just HAN tar en plats i laget så kommer ju någon ur dagens trupp att falla bort, helt klart. Då kommer vi att behöva ersättare/avlastare.
The great one: Har en obehaglig känsla av att Robinsom kommer att bli en flopp. Liten och ser klen ut, hoppas att hans defensiv visar större kvaliteter än under "ploj-matchen". Hertzberg visade att han vill vara med och slåss om en ordinarie plats.
Kerstin_k: Det är beklagligt att vår viktigaste kugge på backsidan inte får spela ihop sig mer med laget än vad som kommer att ske...om det nu blir någon fler spelare på backsidan.
lungan: Om han inte spelar, varför "borde" han vara i hallen då? Av rent allmänintresse om han råkar befinna sig i närområdet kanske men han kanske har andra semesterplaner.
Är det inte konstigt att Strålman inte är med i team Lander / Erixon?
Då han har flickvän från Sundvall, om de fortfarande är tillsammans iofs. Men jag tycker att om han och hon är tillsammans så borde man väll kunna planera så att han är i Stan för denna match.
Kan det vara så att då han inte har kontrakt inte har näck försäkring och där av inte kan spela, men han borde väll vara i hallen?
KORITFW: Skulle fan inte förvåna mig ifall man presenterar Strålman och aviserar Linkans avgång innan dess, bara för att jag inte är där. Då lever personen som kommer sitta bredvid mig farligt. :)
Ja visst måste 15:30 vara då presentationen startar? hoppas dom inte gjort några nya fula tröjor.. det är väl det bästa vi kan ta med oss från förra säsongen -tröjorna!
Även om inte just HAN tar en plats i laget så kommer ju någon ur dagens trupp att falla bort, helt klart. Då kommer vi att behöva ersättare/avlastare.