1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591405 inlägg · 6216 ämnen

The best of Timrå IK Anno 2007/2008

961094 · » Till forumet

Sv: The best of Timrå IK Anno 2007/2008
Asså Pärsinens 1-0 mot DiF hemma är ett jävla märkligt mål...... men läckert.
Kommentera

Kerstin_k: Kanonjobb som vanligt. Favorit i detta avsnitt är när Robban gör 0-2 mot Mora kör över målvakt och allt, sen kliver han upp och kollar hur det gick med målvakten istället för att jubla.
Kommentera

actionleif: Nej det hade jag inte. Men jag la in den dirrekt efter att du fixade det där. Och sedan var det några som såg den, andra som inte gjorde det. Skönt att det löste sig till det bättre. Starkt jobbat actionleif!
Kommentera

Kerstin_k: Du kan inte haft den på din presentation när jag fixade det där!! :)
Kommentera

Bergius: Ja. Nu fungerar det. Skönt :)
Kommentera

Kerstin_k: Den var visst inte inlagt :D nu ska det fungera!
Kommentera

Kerstin_k: Otroligt härliga miner av Tenkrat och Hedström på 1-3 målet mot Dif, Underbart :D
Kommentera

Bergius: Det hjälpte inte att starta om mozilla heller. Märkligt.
Kommentera

Kerstin_k: Jag ser den faktiskt inte heller. Jag ser den på din presentation men inte under länken här uppe.
Kommentera

dr-nix: Crazy. Jag ser den inte alls. Undra om jag ska ta och starta om firefox?
Kommentera

Kerstin_k: den finns där.
Kommentera

actionleif: Antingen är jag blind eller så har du gömt den :)

Del två
Timrå IK 07/08 - Le part ze two

Står det på min presentation. Men jag hittar den inte där.

Ja men, jag vill ju inte flasha med mitt nick där uppe. Det är ju inte viktigt att se vem som gjort dom, det viktiga är att alla får en chans att upptäcka dom. Och då kanske det tilltalar fler att det står som det står där nu. Så folk inte får för sig att det är mina privata filmer :) Hyffsat besviken många skulle bli om dom fick för sig det och såg vad jag egentligen heter ;)
Kommentera

Kerstin_k: Det är så jobbigt att alltid behöva se din signatur!!1!
Nog tror jag väl att den senaste är med där, klicka in å kika vettja!
Kommentera

actionleif: Snyggt jobbat! Nu blev det bra och fint där uppe till höger. Slipper min signatur finnas på framsidan jämt och ständigt :)

Tack för hjälpen. Du glömde väl inte att dra dit den senaste kreationen?
Kommentera

actionleif: Haha. Jag får nog göra det. Tror du att Timrå IK är villiga att gå in med en slant? :) Kanske spelarna skulle kunna starta en insamling, kan ju vara kul för dom att ha när dom blir äldre och ska visa barnbarnen :)

Vid närmare eftertanke så tror jag att jag håller mig på den här ambitionsnivån. Lagom mycket tid nerlagd och inga stora förväntningar. Passar bra för mig det.
Kommentera

Kerstin_k: Du får väl starta en sida och börja ta "donationer" då ;)
Kommentera

actionleif: Problemet infaller då det börjar handla om rättigheter... :)
Kommentera

Lemmy: Nästan så han skulle kunna börja sälja dessa istället, släppa en samlingsdvd på första :)
Kommentera

Börjar bli en välkommen tradition detta, mycket bra jobb Kerstin_k!
Kommentera

Hälge: Bara att instämma :)
Kommentera

Kerstin_k: Sköna bilder som vanligt. Tackar.
Kommentera

The best of Timrå IK Anno 2007/2008
Så var det dags att släppa nästa del i årets serie. Denna del sträcker sig från där den förra slutade (Nähä?!) till och med omgång 32. Det som hände igår finns alltså inte med.

Den väger in på cirkus 140mb är kring 8 minuter lång. Jag har använt mig av två olika låtar. Vilka det är får ni se själva eller höra...

Skall passa på att lägga ut en liten brasklapp angående vem som har gjort vilket mål. Det finns vissa mål i filmen där jag är osäker på vem det är som gör målet. Nån styrning eller dylikt som inte går att uppfatta.

I övrigt är det ingen större skillnad på den här filmen från de förra. Jag har koncentrerat mig på att använda mig av Timrås snygga mål (Ja, alla Timrås mål är snygga!) och försökt använt mig av skön musik. Den här gången har jag kanske använt lite mer annorlunda musik.

Som vanligt är ni välkommen att använda min gästbok om ni inte får ner filmen, inte klarar av att packa upp eller spela upp den. Övrig kritik välkomnas också.

Skall passa på att tacka alla er som har givit mig förslag på musik. Samt ett extra stort tack till Lemmy och Jensen_12. Tack ska ni ha!

Nog tjatat. Damer och herrar, jag ger er;

The best of Timrå IK - Le part ze two
Kommentera

961094 · »