1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

The best of Timrå IK – Återuppståndelsen

« · 831186 Till forumet

The best of Timrå IK – Återuppståndelsen
Ja, som brukligt är vid landslagsuppehåll släpper jag en del av serien The best of Timrå IK 06/07. Denna gång går den under namnet Återuppståndelsen. Valet av namn syftar till att vi faktiskt lyckades häva oss ur den dystra trenden vi var inne i ett tag. Nu blev det väl kanske inte lika bra som i inledningen av serien men vi bröt i alla fall trenden. Det hela började med en vinst borta mot Malmö och där tar också denna del i serien vid.

Själva filmen väger in på 110 mb. Vilket är något, bara något, större än föregående delar. Den är 7.05 lång och jag har valt att använda mig av lite annorlunda musik denna gång. Inte bara hårdrock. Jag hoppas också att det uppskattas från er sida. Själv kände jag att lite variation inte skulle skada. Vidare får vi också se mål som Timrå gjorde för ett par omgångar sedan men av någon anledning inte varit med i serien tidigare. Nu funkar dom som en mellan-klippen-underhållning, eller kanske som ett intro mitt i filmen. Ja, ni lär ju märka det själva.

Jag har, sedan arbetet med denna del påbörjades, varit inbegripen i en ganska häftig brottningsmatch mot min egen dator. Någon gång under vintern har den nämligen bestämt sig för att dra ner på kvalitén på filmer och filmklipp hämtade från nätet. Jag har slitit mitt hår extra hårt den här gången. Nu tycker jag ändock att resultatet är helt okej. Man ser målen och vem som gör dem, det viktigaste alltså. Så där, brasklappen är härmed utlagd ;)

Hur som helst, förslag, åsikter eller konstruktiv kritik mottas med glädje. Skall också passa på att tacka LingaN för loggan som jag använder inledningsvis samt även skänka ett stort tack till Lemmy som bistår med lite bandbredd för er skull. Stort tack!

Länkar till nedladdning:

files.filefront.com//;6705784;;/

iller.org/tik/Timr_IK_-_teruppstndelsen.rar

Dåså, mycket nöje och hojta om det är nått ni funderar över.
/ K_K
Kommentera

« · 831186