st200: Men tack för att du letade fram rollatorn åt mej!
Ser väl fräck ut, tröjan dårå...men jag lackar till när jag går in i souvenirbutiken i ladan och inte kan finna en tröjjävel med två tallar och texten "Timrå IK". Har någon fattat nånting, ellar har ingen fattat nånting?
Detta är inte SK:s fel, men den italienska skulle kunna vara uppdatering 5.1
1.0 borde alltid vara en klassisk tröja med broccolitallar och namnet på svenska. Ska jag behöva trycka den själv? Någon som skulle vara intresserad?
I ALLT så ska vi följa din åsikt. Jag har sett dig skriva så mycket nedlåtande om andra människors inlägg att nu har jag tröttnat. Försök att se att allas åsikter är lika mycket värda och man behöver inte trycka ner folk som inte tycker som en själv.
Jag skrev inte att du hade förkastliga idéer. Däremot uttrycker du dig ibland som att alla andras idéer är förkastliga när de inte håller med dig. Varför är du så?
Du skriver själv: "sen att 95% inte är av samma åsikter får jag väl ta" Ja men ta det då! Alla är inte som du. Men låt det vara så. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Ta vara på andras åsikter. I framtiden kan de vara viktiga.
Annica: Nu är det väl inte bara denna grej, men det är väldigt ofta så att det är väldigt känsligt när det kommer nya saker så som denna t-shirt, annorlunda som få. Själva idéen med hela produktionen är ju att det ska stå på italienska, visst, det har väl inte framgått till personen som startade tråden då kanske.
Nu är det väl inte bara jag som själv har förkastliga idéer, men det är i princip bara jag som vädrat dom. Hade knappast förväntat mig någon varm respons men allt ska vara så politiskt korrekt och puttenuttigt i många fall. Jag har min ideologi om hur tex en klack ska fungera och vara uppbyggd, sen att 95% inte är av samma åsikter får jag väl ta. Vi tar alla läktarkultur på olika stort allvar...
Knylan: Du ska bara veta vad många det är som är "helless" på dig! Hur kommer det sig att alla åsikter som inte går stick i stäv med dina är helt förkastliga? Det kommer alltid att finnas människor som tycker olika. Och tack för det! Hur skulle världen se ut annars? Du klagar så otroligt mycket när någon inte tycker som du. Hur tror du att du ska få folk på din sida när du fullständigt ser rött och näst intill kallar folk för idioter när de inte tycker som du? Lugna ner dig lite och ta vara på andras idér och åsikter. Utan skilda meningar kan inget utvecklas och bli bättre.
Men herrejävlar. Maken till att vara konservativa får man ju söka efter. Varför ens vara kreativ? Varför ens ta fram en egen souvenir? Varför inte bara skita i det hela?
Tifoarrangemang har en flera decennier gammal historia bakom sig i italien. Tifo är en förkortning av det italienska ordet "Tifosi" som fritt översatt betyder supporter på svenska. Varför då inte spinna vidare på det och ta fram en TIK-tröja med italienskt tema? Tydligen helgerån att ta in influenser. Varför måste man ta det hela så blodseriöst? Det hela är en rolig grej, vi vill se hur pass stort intresset är för att köpa den för att sedan beställa och sälja och låta vinsten oavkortat gå till TIFO-inköp. Det blir väl kanske inte världens hacka som vi får av vinsten, men vi vill gå mot strömmen och ta egna initiativ, nya influenser och idéer.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Ser väl fräck ut, tröjan dårå...men jag lackar till när jag går in i souvenirbutiken i ladan och inte kan finna en tröjjävel med två tallar och texten "Timrå IK". Har någon fattat nånting, ellar har ingen fattat nånting?
Detta är inte SK:s fel, men den italienska skulle kunna vara uppdatering 5.1
1.0 borde alltid vara en klassisk tröja med broccolitallar och namnet på svenska. Ska jag behöva trycka den själv?
Någon som skulle vara intresserad?