Inför Canal+ satsning på att visa 2 matcher i veckan hoppades jag att få se TIK i rutan,men allt som visats är hemmamatchen mot Frölunda 30/10.Under Dec. kommer det inte heller att visas nån TIK match i Canal+. När Com hem presenterade att elitserien skulle visas Pay per View tänkte jag äntligen chans att få se TIK i TV,men ack nej,enligt Com hems spelschema för Dec.-Jan. har man "glömt" bort TIK.
Frölunda,AIK,MIF visas 5ggr DIF,Linköping 4ggr SSK,HV71 3ggr Färjestad 2ggr Brynäs,Modo,Luleå 1gång TIK 0gång
OK ,visst ligger vi sist i serien men nog finns det väl intresse att få se även TIK i någon match? Därför tycker jag att vi mailar till kanalerna och försöker få dem att ändra sin inställning till TIK!! E-post adresserna är:[email protected] och [email protected]
När Com hem presenterade att elitserien skulle visas Pay per View tänkte jag äntligen chans att få se TIK i TV,men ack nej,enligt Com hems spelschema för Dec.-Jan. har man "glömt" bort TIK.
Frölunda,AIK,MIF visas 5ggr
DIF,Linköping 4ggr
SSK,HV71 3ggr
Färjestad 2ggr
Brynäs,Modo,Luleå 1gång
TIK 0gång
OK ,visst ligger vi sist i serien men nog finns det väl intresse att få se även TIK i någon match? Därför tycker jag att vi mailar till kanalerna och försöker få dem att ändra sin inställning till TIK!!
E-post adresserna är:[email protected] och [email protected]