1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590763 inlägg · 6217 ämnen

TIK-Modo 27/11

« · 336326 Till forumet

TIK-Modo 27/11
Skulle boka sittplats den 27/11,,,fast det är fullt..jösses vad har man gjort?
sovit?
Kommentera

Sv: TIK-Modo 27/11
matsby:
Läge för tifo-gänget att överträffa sig själva. Säsongen har börjat lysande, toppa nu det på torsdag!
Kommentera

Per HApps:
lapp på luckan som det verkar,,för det lär väll bli fullt på MoDo sidan oxå.
Kommentera

matsby: Jag har också upptäckt att det är slutsålt på sittplats om man inte ska sitta helt själv(singel platser finns fortfarande kvar). Det blir ståplats för mig första gången i SA.
Kommentera

Red Rocker:
lär nog vara där i tid för att kunna komma upp en bit..
Kommentera

matsby: Förstår inte att det är nån som vill se Modo :))
Kommentera

Per HApps: Svårt att tro att vi offrar både tid och material till första Modo-matchen när det sedan är invigningen 7/12. Dessutom på en torsdag. Något form av TIFO blir det väl, men knappast speciellt avancerat. Blir väl tygflaggorna igen, men man vet aldrig...
Kommentera

Knylan: Snälla tiffo gruppen kan ni inte fixa ett rikgtigt rolig tifo för barn någon gång typ....ballonger med roliga tryck på eller sådan här roliga tutor man kan blåsa i för att få hjärliga ljud i---

bra en undran??
Kommentera

shanti: Föreslår att du går och ser det rödvita tiffo som utspelar sig på söndag, tutor utlovas till förbannelse =)
Kommentera

Frella: Okej..låter bra...men tutor rocks....
Kolla även in musik tifot som jag och hassebo ska ha på matchen,
Kommentera

rådbjer:
var på Entré nu på lunchen, inte en sittplats att uppbringa utan det blev en ståplats på förköp, fast man får nog åka ut i tid har jag en känsla av.
Kommentera

matsby: Tur att man redan köpt biljett till 7/12 den matchen kommer säkert också (tar för givet att det blir "lapp på luckan" 27/11) att bli helt utsåld.

Det är klart att TIFO gruppen skall satsa allt på på invigningen 7/12 isf nu på torsdag. Det kommer troligen att vara ett stor massmedialt intresse för den matchen.
Kommentera

Red Rocker:
sant...

jag har fixat till den 7/12 oxå,,fast då får man sitta och vila sina trötta ben :-)
Kommentera

BILJETTER TILL SALU
==================
Här kommer ett erbjudande till er hockeyfanatiker. Jag säljer nu mina SITTPLATS-biljetter till de återstående 15 hemmamatcherna. Jag kränger inte iväg individuella biljetter till någon enstaka match utan det gäller ALLA matcher eller inget. Sittplatsen är på [k]sektion A rad 7, plats3[/k]. För detta vill jag ha 2000 kr (ordinarie pris är annars 2550kr). Tel. 073-7184090

PS. Klicka på länken för att se vilken sikt man har från platsen.
Kommentera

Marcus:
Längtar du till ståplats marcus ?
:-D
Kommentera

Marcus: Så dåligt har det väl inte gått för TIK.....=)
Kommentera

matsby: Ja, men jag står på ståplats fastän jag har sittplats just nu. Så det är lite onödigt att ha kvar min sittplats. Det är inte skoj att sitta på hockey har jag märkt. =/
Kommentera

matsby: Hockey ska avnjutas på ståplats ;p
Kommentera

Marcus: Självklart ska man stå på hockeyn :D
Kommentera

Marcus: Du måste skoja! Sittplats är kanske det skönaste som finns...
Kommentera

Halo Gordie: Tycker det finns två andra saker som är skönare än sittplats.. båda börjar förresten också på S.. :)
Kommentera

Captain Crash:
Skita och Sova ?

? :-D
Kommentera

Halo Gordie: Snälla , Det är ju inte samma känsla att sitta som att stå !
Kommentera

matsby: Haha.. nästan rätt. Sova hade jag glömt.. :)
Kommentera

« · 336326