matsby: Jag har också upptäckt att det är slutsålt på sittplats om man inte ska sitta helt själv(singel platser finns fortfarande kvar). Det blir ståplats för mig första gången i SA.
Per HApps: Svårt att tro att vi offrar både tid och material till första Modo-matchen när det sedan är invigningen 7/12. Dessutom på en torsdag. Något form av TIFO blir det väl, men knappast speciellt avancerat. Blir väl tygflaggorna igen, men man vet aldrig...
Knylan: Snälla tiffo gruppen kan ni inte fixa ett rikgtigt rolig tifo för barn någon gång typ....ballonger med roliga tryck på eller sådan här roliga tutor man kan blåsa i för att få hjärliga ljud i---
rådbjer: var på Entré nu på lunchen, inte en sittplats att uppbringa utan det blev en ståplats på förköp, fast man får nog åka ut i tid har jag en känsla av.
matsby: Tur att man redan köpt biljett till 7/12 den matchen kommer säkert också (tar för givet att det blir "lapp på luckan" 27/11) att bli helt utsåld.
Det är klart att TIFO gruppen skall satsa allt på på invigningen 7/12 isf nu på torsdag. Det kommer troligen att vara ett stor massmedialt intresse för den matchen.
BILJETTER TILL SALU ================== Här kommer ett erbjudande till er hockeyfanatiker. Jag säljer nu mina SITTPLATS-biljetter till de återstående 15 hemmamatcherna. Jag kränger inte iväg individuella biljetter till någon enstaka match utan det gäller ALLA matcher eller inget. Sittplatsen är på [k]sektion A rad 7, plats3[/k]. För detta vill jag ha 2000 kr (ordinarie pris är annars 2550kr). Tel. 073-7184090
PS. Klicka på länken för att se vilken sikt man har från platsen.
matsby: Ja, men jag står på ståplats fastän jag har sittplats just nu. Så det är lite onödigt att ha kvar min sittplats. Det är inte skoj att sitta på hockey har jag märkt. =/
sovit?