Jag är stum av beundran inför TIK-Bergslagens mycket tappra skara som färdas land och rike runt för att följa vårt TIK. Bra jobbat Daniel ! Satt och skulle boka in ett möte med en kollega nere i Göteborg för en av dagarna här i veckan, det skulle gå bra vilken dag som helst utom just imorgon Tisdag. Det är då för dj****** att det inte gick imorgon!
Daniel!! jag har pratat med Smokey!! han ska ringa mig när ni har kommit fram!! och självklart så är det BABAR som gäller!! och biljetterna köper vi när ni är här.... TIK031 MEDLEMAR... samling på BABAR kl 17.30 sektion M högt upp är det som gäller när ni köper biljetter!! mvh Gud
håller med dig!! jag har fått otroligt mycket hat mail ifrån några blåbär!! bara för att jag skrev att mr DJ Hemp är min IDOL!!!! men vad ska man göra?? du är min idol (hehe) mvh Gud
Jag tackar allra ödmjukast för ditt fina inlägg om mig på deras plank! Jag såg att de blev elaka, men så är deras sinnelag... Bara hat existerar för dem, så blir det när man håller på ett uselt hockeylag...