1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590384 inlägg · 6216 ämnen

TIK031 Göteborg

910943 · » Till forumet

Sv: TIK031 Göteborg
LingaN:

TIK031 sidan kommer att komma upp igen..Så fort som möjligt..

Självklart skulle jag ha förklarat det i föregående inlägg..

Ska inom kort göra klart med Netland ännu en gång..Orkar inte dra hela storyn här och nu..

FORZA TIMRÅ IK...
Kommentera

gud:
Mycket tråkigt att ni fått lägga TIK031 åt sidan...

Men en sak undrar jag över. Varför inte låta hemsidan vara kvar uppe? Kan ju inte vara så stor skillnad att uppdatera hemsidan med information och nyheter än att ha en mailinglista? Jag menar... ni har ju en fullt fungerande hemsida med adminpanel och allt som hör till (?) så vad skadar det att ha er hemsida uppe?

Ni har nog störst chans att hitta nya medlemmar och styrelsemedlemmar genom att ha en webbplats uppe.
Kommentera

gud: Även du har blitt gammal, min vän. :)
Kommentera

TIK031 Göteborg
Nu när det är lite tjöt om TIK031 så kan jag meddela att TIK031 kommande säsong endast kommer att fungera som en mailkontaktande supporterklubb..

Alltså en maillista kommer att upprättas och via den kommer vi att meddela vad som händer..

tik031@hotmail är adressen om det är någon som känner för att hamna i maillistan

Inför kommande säsong har vi inget medlemskap,

Vi köper inga biljetter..Det får man göra själv..SEKTION M är det som gäller..Så högt upp som möjligt

Själv har jag torskat på ett klippkort igen till jubilemskliniken här i Götet så tyvärr så har jag varken tid eller orka att fortsätt..

Vi i TIK031 har även tappat en hel del drivande krafter pga flytt och ökade arbetsbördor..Trots att vi två som är kvar i i TIK031 kärna har jobbat hela sommaren för att få in folk i styrelsen så har det inte funkat...

Därav allt detta så har vi kommit fram till att vi "vilar" TIK031 denna säsong

FORZA TIMRÅ IK
Kommentera

910943 · »