Ha ha, jaså du gillar inte vår sittplatspublik...;-)
Sån har den alltid varit dock, engagerad och hetlevrad. När domarna är kassa, eller motståndarna fula i spelet så får de veta det, igår var det domarn som inte gick hem...:-)
jalla: nu såg jag tyvärr inte matchen hemma emot frölunda..men spelar TIMRÅ IK som dom gjorde emot HV 71 så kommer det att bli en del sköna poäng för oss...
gud: Förbaskat skönt att höra...Jag tror ju att dom flesta som gillar hockey gillar Timrås dätt att spela..För är det nåt dom gör så är det att lira hockey..Det finns ju många lag som gör det man nu menar jag riktigt skönlir..Som t.ex. mot Frölunda hemma..Då fanns det inte mycket na kunnde klaga på i dom två första perioderna eller..
jalla: vi möter dom igen i Jönköping..och då j***ar ska det bli en seger...;0)
dom flesta man mötte på innan och i hallen gillar TIMRÅ IKs sätt att lira hockey...inte en massa bök o stök..så dom flesta var glada att betala den dyra entrebiljetten för att kunna se hockey...
gud: Underbart att höra att det fanns TIK:are i Kinnarps...Lite synd bara att ni inte fick se en seger....Men det är tur att vi har er och alla andra TIK:are runt om i Sverige när vi Timrå bor inte kan fara själva...Så jag säger åter igen:TACK......
TIK031 är hemma i Göteborg igen... efter en grymt bra spel under dom 5 första minuterna börjar man att drömma om en seger i Kinnarps Arena..tyvärr var Liv en vägg...
fast att Domare Eriksson tappade matchen redan ca 15 minuter in i matchen så försökte båda lagen bjuda upp till dans..skillnaden i denna match mellan lagen var att HV satte sina chanser medans TIMRÅ IK inte gjode det..lite otur hade Kapanen på 2 av dom..en fösare så tog på en klubba och "lobbades" över honom och ett riktigt snyggt självmål....
vi var ett 40 tal på läktaren som försökta föra ett sånt liv så att vi hördes ner på isen och det gjorde vi..vid ett tillfälle så skrek jag till Liv att Kapanen är mycket bättre än han..och då skakade han bara på huvudet...;0)
skrev jag att skandalen till dommare tappade matchen..??
det är alltid kul att träffa på en kunnig hockey publik och i Kinnarps Arena finns det en hel del som är det..men tyvärr så finns det också avarter som sitter i sina slipsar och katstar ut en massa program när det går emot HV.. så grymt tråkigt för dem som är seriösa....
sammanfattningsvis så kunde seger lika väl gått till de våra...
Ha ha, jaså du gillar inte vår sittplatspublik...;-)
Sån har den alltid varit dock, engagerad och hetlevrad. När domarna är kassa, eller motståndarna fula i spelet så får de veta det, igår var det domarn som inte gick hem...:-)