1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 594782 inlägg · 6213 ämnen

TIK031, logga

588457 · » Till forumet

Sv: TIK031, logga
gud: Skönt att slippa skitgörat. Då kan jag lägga mig i hörnsoffan och se reprisen på segermatchen när jag kommer hem...

Smokey: Givetvis ligger jag i hårdträning och slimmar in kroppen. Lattjar lite med Njurunda BK (se länk). Movve ska ha fått sig en rejäl omgång av en vältränad biff när supporterderbyt är över...

Ps. Vi håller hårt i tvålarna efter matchen...!

miiike66:
Äääh..Du ser ju inte ens skillnaden på hålat och ohålat papper ju..

Min meeeeeeeeesiga webbis kommer att hälsa
på din fru ikväll när du är på matchen...

Mer negotips..TIMRÅ IK - HV BLÅ 3 -2

miiike66: Tränar du någonting din tröga tjocksmock?

gud: Det var väl ett jävla velande fram och tillbaka. Du frågade ju den grafiska designexpertisen igår och fick ett uttömmande svar. Jag trodde att du var stenklar över den undre...

Kör igång hemsidan nu och hälsa din webbis att han är en meeees...!

Negotips; Timrå IK - HV71.....4 - 2..!

gud: Du vet redan min synpunkt, men jag skriver den här så blir den officiell. Den nedre är väldigt mycket bättre, eftersom det blir typ tårta på tårta med den övre varianten. Samma ramar två gånger om som gör det hela rätt så rörigt. Det blir dock intressant att se åt vilket håll rösterna faller... ;-)

Som utomstående så är den nedre lite mera klassisker över utseeende samt typsnitt. Den övre är lite mer nydanande.

Jag röstar på förslag två

gud: På den översta tycker jag du inte skall ha med hela tallmärket. D.v.s. att du bara har med dom röda tallarna med vit bakrund.

gud: Tycker bäst om den översta:))...lite mer "klatch" över den:))

TIK031, logga
TIK031 håller på att ta fram en ny logga..
Så gå in på min sida o spana in 2 av förslagen..

Tyck gärna till...

588457 · »