mikenomad: Det står i den tråd på EV Zugs forum där Rox skrev några inlägg att Pärssinen har någon form av knäproblem och har varit tvungen att stå över i varje fall den senaste matchen för Zug.
LingaN: Jag var inte där.Har en bekant som jobbar på luftfartsverket. Han jobbade idag han kände igen Svedlund men inte vem som var med honom.Hockeyspelaren kände han inte igen heller.
NallePhu: Var ju bara gamla nyheter på den sidan, så det är nog knappast troligt. Inte om man läser där iaf. Nu kan jag dock inte Finska, men senaste nyheten var ju från 11/1-06
wxp: Jag är då inte säker...med ryssar vet man aldrig. Han kanske åkt på semester till Sibirien och är den ende som har rätt befogeneheter. Återkommer efter säsongens slut typ...
Rox: Underbart med en "Stürmer" som heter Von Arx. Känns lite första världskrig över det hela. Jag tänker drömma hela eftermiddagen att detta befängda rykte är sant, bara för att det låter så roligt.
Rox: Stod inget nytt. Bara spekulationer kring varför han flyttar (de gissar på familjeskäl) och vart han flyttar (de flesta verkar tro att han flyttar hem till Finland). Ingen verkar ha någon substans bakom spekulationerna dock.
Det verkar som du bidragit med mest substans i diskussionen på deras forum ;)
Baker: Gå in på EV Zug´s forum (länk uppe till höger) och läs lite på tyska. Jag försökte fiska lite info igår på engelska, men deras supportrar verkar inte veta att han vill därifrån, tolkar jag det som. Min engelska är väl inte heller så j--la bra....
Är det någon som är duktig på tyska, så gå in och läs och kom med en sammanfattning.
Två Timråspelare är uttagna i Sveriges team 17-trupp för 4-nationersturnering i ishockey i Nyköping. Backen Daniel Back och forwarden Sebastian Hård ska representera Sverige under tiden 10– 12 februari. Reserv på hemmaplan är klubbkompisen Tommy Lindholm. Deltagande lag är Finland, Ryssland, Sverige och Tjeckien.
Kerstin_k: Att använda ironi på denna sida är helt värdelöst. Det är aldrig nå´n som fattar ändå, men stå på dej vi är en utdöd kategori användare som fortfarande gillar det.
Laken: Woops, jag ber om ursäkt om ironin inte kom fram i mitt inlägg. Jag vet att det kanske var dumt att försöka mig på ett ironiskt inlägg då ironi kan vara något svårt att få fram i textform.
Givetvis tror jag att det är just rykten. Jag tror inte på något förrän det står i klartext på klubbens hemsida.
Laken: Men... Hur kan du då förklara att nån person här på hockeysnack, som tydligen hade ett sammarbete med hockeyligan, visste vad han skulle tjäna och när han skulle ansluta..? ;)
I och med att SSK och LIF torskade så kan man väl tordas påstå att vi slapp det tvivelaktiga nöjet som stavas kvalserie. :))