1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591415 inlägg · 6216 ämnen

Timo Pärssinen

« · 663970 · » Till forumet

Sv: Timo Pärssinen
RocknRolf2:
I och med att SSK och LIF torskade så kan man väl tordas påstå att vi slapp det tvivelaktiga nöjet som stavas kvalserie. :))
Kommentera

Bo Bly: Jag tror dig, med all sannolikhet är det Pärssinen! officiellt redan ikväll?
Kommentera

mikenomad: Nåt som är 100% säkert är att 1 spelare anlänt.
Jag skulle bli mycket förvånad om det inte är T.P
Kommentera

mikenomad: Det står i den tråd på EV Zugs forum där Rox skrev några inlägg att Pärssinen har någon form av knäproblem och har varit tvungen att stå över i varje fall den senaste matchen för Zug.
Kommentera

Bo Bly: Äh....ingen aning faktiskt. Nalle Puh från Luleå som skrev det längre ner här. Vet inte var han fått den infon från.
Kommentera

mikenomad: En hockeyspelare har kommit idag.Vem det är har
jag ingen aning om.Vart står det om knäskadan?
Kommentera

Bo Bly: Pärssinen är ju knäskadad sägs det...
Kommentera

LingaN: Jag var inte där.Har en bekant som jobbar på luftfartsverket.
Han jobbade idag han kände igen Svedlund men inte vem som var
med honom.Hockeyspelaren kände han inte igen heller.
Kommentera

Bo Bly: Var du på Midlanda? Undra vilken det var, om du var där skulle ju du ha frågat... Haha
Kommentera

NallePhu: Är det Pärssinen som landat? Patrik Svedlund+1 till
hämtade en spelare på Midlanda idag.
Kommentera

Gorkyman: Han skulle undersökas idag för att operareas, dom visste inte graden på skadan!
Kommentera

NallePhu: Var ju bara gamla nyheter på den sidan, så det är nog knappast troligt. Inte om man läser där iaf. Nu kan jag dock inte Finska, men senaste nyheten var ju från 11/1-06
Kommentera

friskan: Var det ett språk det där?? Såg mest ut som nån hade slängt runt en massa bokstäver..
Kommentera

Hoppas någon kan finska.
Kommentera

NallePhu: Hoppas vi inte värvat honom redan då! Var har du hört detta?
Kommentera

Pärssinen är knäskadad!
Kommentera

wxp: Tror också att det är grönt..men men..lika bra att vara lite mentalt förberedd iaf.
Kommentera

mikenomad: Jag tror nog inte vi har sån otur men man vet som sagt inte med ryss folket.
Kommentera

wxp: Jag är då inte säker...med ryssar vet man aldrig. Han kanske åkt på semester till Sibirien och är den ende som har rätt befogeneheter. Återkommer efter säsongens slut typ...
Kommentera

mikenomad: Det var väl bara nån svett-ryss som skulle skriva på nått papper om övergången och det är väl gjort tills torsdag.
Kommentera

wxp: Kontrakt ja...är det detsamma som att han är helt spelklar också?
Kommentera

mikenomad: det står ju på timraik.nu att rosa har kontrakt. Så det är väl inte alls bara här man hört det.???
Kommentera

thha: Visst är man lite fundersam. Det är ju bara härinne man läst att det är helt klart. Å det vet man ju hur det är med alla "säkra" rykten här...
Kommentera

jokklas: Varför står det ingenstans om att papperna är i sin ordning när det gäller Rosa? Är det verkligen klart?
Kommentera

jokklas: Jag förstår det, men jag syftade på rubriken.....
Kommentera

Rox: Svarade på strimmas fråga om Rosa är spelklar nu..
Kommentera

Rox: Underbart med en "Stürmer" som heter Von Arx. Känns lite första världskrig över det hela. Jag tänker drömma hela eftermiddagen att detta befängda rykte är sant, bara för att det låter så roligt.
Kommentera

jokklas: Pärssinen????
Kommentera

strimma: Han blev väl klar alldeles innan matchen igår?
Kommentera

strimma: Maila Nubben och fråga det skulle vara intressan att veta
Kommentera

arf: Hur är det egentligen ? ÄR Rosa Klar nu eller ??
Kommentera

Rox: Stod inget nytt. Bara spekulationer kring varför han flyttar (de gissar på familjeskäl) och vart han flyttar (de flesta verkar tro att han flyttar hem till Finland). Ingen verkar ha någon substans bakom spekulationerna dock.

Det verkar som du bidragit med mest substans i diskussionen på deras forum ;)
Kommentera

Baker: Gå in på EV Zug´s forum (länk uppe till höger) och läs lite på tyska. Jag försökte fiska lite info igår på engelska, men deras supportrar verkar inte veta att han vill därifrån, tolkar jag det som. Min engelska är väl inte heller så j--la bra....

Är det någon som är duktig på tyska, så gå in och läs och kom med en sammanfattning.
Kommentera

Hur är det med Timo Pärssinen egentligen ?
Det är många som snackar, men det verkar inte vara speciellt underbyggda rykten som förmedlas...
Kommentera

Två TIK-are i U17-landslaget

SUNDSVALL 2006-01-24 [03:00]

Två Timråspelare är uttagna i Sveriges team 17-trupp för 4-nationersturnering i ishockey i Nyköping.
Backen Daniel Back och forwarden Sebastian Hård ska representera Sverige under tiden 10– 12 februari. Reserv på hemmaplan är klubbkompisen Tommy Lindholm.
Deltagande lag är Finland, Ryssland, Sverige och Tjeckien.
Kommentera

Per HApps: Mike 66, 250 Kg, Orion eller någon annan som varit med som fattar vad det handlar om.
Kommentera

Helg Ernest:
Och vilken skall administrera den då hade du tänkt? :)
Kommentera

epa: Nu vart det kanske ett missförstånd !
Jag menar naturligtvis GB
Kommentera

Helg Ernest: Det är nog glasögonen det är fel på ska du se... ;-)
Kommentera

Helg Ernest: Öh, finns det nå´n inofficiell sida då?
Kommentera

När skall vi få en officiell sida för Timrå IK ?
Kommentera

Helg Ernest: Eller så skriver man timraik.se .
Kommentera

Laken: Se där, det var det jag skrev. Bra att nå´n kan erkänna ;)
Kommentera

Kerstin_k: Varför har man tagit bort Länken till TIK här i GBn ?
Eller har man bara gömt den väl , eller är det jag som skall skaffa nya glasögon.

Visst inte svårt att skriva www.timraik.nu, men det underlättar att bara få klicka på en länk.

Var är Kenta snackar ? Var en bra länk att ta till för att gå tioll TIKsidan
Kommentera

Kerstin_k: Ingen fara. Jag har aldrig lyckats förstå de ironiska inläggen här på HockeySnack...
Kommentera

Kerstin_k: Att använda ironi på denna sida är helt värdelöst. Det är aldrig nå´n som fattar ändå, men stå på dej vi är en utdöd kategori användare som fortfarande gillar det.
Kommentera

Laken: Woops, jag ber om ursäkt om ironin inte kom fram i mitt inlägg. Jag vet att det kanske var dumt att försöka mig på ett ironiskt inlägg då ironi kan vara något svårt att få fram i textform.

Givetvis tror jag att det är just rykten. Jag tror inte på något förrän det står i klartext på klubbens hemsida.
Kommentera

Kerstin_k: Hur vet vi att det är sant? Alla verkar luta sig tillbaka på samma envisa rykte!
Varför blir det i så fall aldrig officiellt???
Kommentera

Kerstin_k: Den personen har väldigt klart för sig i förväg hur saker o ting ska vara/bli...men han är väldigt flexibel för han ändrar sig...ofta!
Kommentera

Laken: Men... Hur kan du då förklara att nån person här på hockeysnack, som tydligen hade ett sammarbete med hockeyligan, visste vad han skulle tjäna och när han skulle ansluta..? ;)
Kommentera

« · 663970 · »