Ökenvandringen består inte av de 29 olästa breven, ökenvandringen utgörs av det kaos till liv jag lever... Jag vill vänta med att läsa och besvara breven tills jag är i någorlunda balans, annars blir det fel, fel, fel...
Lite kuriosa. En mig närstående lyckades byta till sig Jens hockeyhandskar i utbyte mot en TIK Beppe-hatt efter segern mot Nyköping. På grund av odören efter en säsongs användande hamnade handskarna i källaren. En ligger fortfarande kvar. Tänk att de två sista vintrarna har vi inte haft besök av några små möss i källaren. Ett tips till Anticimex. Antar att det gäller för mycken välanvänd sportutrutsning.
Kapanen har en klart godkänd räddningsprocent på 93,3% idag. Man kan ju hoppas att det höjer hans snitt på 80% en aning, som inte är så värst imponerande.
Jag har så många olästa brev nu att jag inte orkar... Men när jag är redo för uppgiften lär jag nog såväl läsa som besvara breven... Jag befinner mig på en till synes oändlig ökenvandring, förstår du...
ha det var en bra fråga ...och fråga ska man alltid göra för annars får man inget veta =) Men jag vet inte .... men han har brottsligt snygga magmuskler. =)
Kn.. du är helt otrolig..här är vi på väg o vinna en match och så frågar du hur det går för en brynäs spelare.. pallra in dig i brynäs HS så vet dom säkert det.....
Klart att jag kommer ihåg dig! Det var mysigt att ta ett snack i periodpauserna, även om ni hade fullt upp och jag helst inte ville störa... Senast jag såg dig var nog på supporterfesten i mars.