Bergius: jag är försiktig med avgångs kravet å nöjer mig med om en zamboni förare får gå! =) fast tj kan uppenbarligen dra åt helvete enligt mig vi har definitivt INTE samma tankar runt hur man ska vinna es 2010/11
Beklämmande insats av Timrå IK. Pinsamt rent ut sagt.
Vart har vi vår förstafemma som ska sätta tempot? Ingen av finnarna syntes ju i matchen, inte nån av dom! Vart har vi folket som är villig att göra skitjobbet? Vart har vi stoltheten?! Funkar ju jävligt bra att bara spela 3:e perioden... Fy fan.
Nej vi behöver inte skylta med våra smarta sidor, det syns i klubbvalet ;) tro det eller ej, men jag tippade faktiskt Timrå före Brynäs i den slutliga tabellen i år, därför är det lite skönt att ni torskar när vi vinner.
Äh nu börjar det kännas Timrå igen, de senaste veckorna har varit för bra för att vara sant, ingen oro eller ångest nu börjar det likna något...äntligen tillbaka i ångestträsket!!!!
RTS: nä å det behöver han fan inte vara heller det är framför allt hirso som fäller den där kedjan.
pikken räcker det med att han är stark utan puck för dvs vara jobbig i närkampspelet å frramför motståndar målet samt finnas till med sina höger skytts egenskaper i pp han kommer inte rätt eftersom det inte finns något att komma till...
spräck upp finn kedjan.nu!!! dom kan få nya chanser fram över men nu är det katastrof fan i mig...
RTS: Måste vara tröstlöst att heta Pitkämäki i detta gäng. Lander, Sebbe och Röymark som knappt är torra bakom öronen kan ju faan inte bära hela laget på sina axlar.
73Sjöbba: Men ta det med ro, vi ligger ju femma, eller nått sånt kommer att stå i ST imorgon när Linkan något kryptiskt uttalar sig om Timrås trevliga tabelläge, och tillägger att Hynning var fantastisk i Torsdags.
Fy fan vilken dålig insats, det borde vara många som skäms ikväll när de tittar sig själva i spegeln. Röymark, Hallin och Axelsson slipper skämmas men resten bör fundera på vad de sysslade med ikväll.
Spelare som Hirscho, Pikken, Gabbe, Jokela, Halonen, sega råttan etc visar ingenting. Skäms på er!
TJ skulle kunna tjäna miljoner på att anordna en ångestfestival i Timrå!
Mörksvarta partytält, tungt surt rödvin, blygrå pölsa och Kristina Lugn som läser dikter från en nersläkt scen...
Sedan kan vi visa kvällens match i slow motion och givetvis i svartvitt på storbilds-TV... Losec blir huvudsponsor och Gatufesten kan räkna sina dagar som ledande festival i Medelpad. Leve ångesten!
Olle: Men då kan man utan tveksamhet med säkerhet säga att Linkan o Co misslyckats totalt med truppen.
Har man spenderat alla pengar och stå där med långnäsa och en trupp bestående av tolv forwards? DEt skulle vara intressant att höra den förklaringen. Timrå verkar ALDRIG lära sig något av historien.
Inte konstigt att Sponsorer börja knorra om hur det sköts i Timrå.
Olle: Det är bara dags att förbereda sig för raset i tabellen. För övrigt är det skrattretande att de hade "lapp på luckan" på stå när det utan problem hade gått in flera hundra till, men pengarna kanske inte behövs.....
söder över: Ack ja! Det är synd och skam att det har blivit ett så dåligt spel inom laget! Dem borde prata mer på plan, veta vart man har varandra och kunna samspela mer som en kedja och inte som individer. Röymark verkar spela väldigt bra men han kan ju tyvärr inte bära hela laget! :(
RTS: Det är helt klart ett supernaivt tänk från ledningshåll och att öht kommentera tabellplatsen från TJ efter 9 omgångar är inte snyggt.
Men men. Finns det inga pengar så finns det inga pengar. Efter den här matchen ställer jag om mina förväntningar till plats 8-10. Just nu spelar vi naturligtvis sämre än så men något värre scenario vill jag inte ens föreställa mig.
RTS: Första gången jag lämnat arenan efter 2 perioder, men jag spiller inte mer tid på detta luftslott. Är det nån som helst heder i spelarna sänker de sina löner till 25.000/mån, tills de inser att det är ett privilegium att spela i Elitserien och ha en publik som betalar för att se dem. Skandal....... Kanske dags att skicka hem 9, 13, 33, 44 och 63 som troligen kostar närmare 1 mille/mån.
hmm.. jag gillar att man inte bara är medvinds suppar men kämpa timrå kanske vore bättre...