John K: Oj så man längtar till dess att man sitter där igen. Men kanske allt kaffe man köper kan bidra till en ny spelare nu när de höjt kaffet med en femma i år?
Hahl Bundy: Vi provar ett nytt grepp på lördag; alla i hela hallen har AIK-tröjor och så sjunger vi Hata Göteborg eller något annat neandertalskt så Timrå tror det är bortamatch. I och för sig förlorade vi borta mot Skellefeteå men vi spelade bättre då. Fast den stora skillnaden igår var målvakterna
Timrå Icon: Skitbra idé, jag gillar det där med "neandertalskt" ha ha ha. Tyvärr så har vi två lika bra som dåliga "målisar", och det håller inte i längden.
söder över: Det "slipper" jag se. En släkting har valt att ha 50-års födelsedagsmottagning i dag på eftermiddagen så jag missar matchen. Jag fattar inte hur man kan göra det valet men jag får väl "offra" mig för pliktens skull. Skrik för mig också!
zigge: Tre pinnar är allt som räknas nu och för ett tag framöver. Jag kan inte tänka mig något värre än att gå in i ett karjala-uppehåll med ännu en katastrofinsats. Då kommer jag att bli galen i hjärnjäveln fullständigt. Jag är helt inställd på tre pinnar idag.
Per HApps: Jo fast samtidigt har vi ju redan konstaterat att förtroendet för ledningen är ganska lågt. Alla utom TJ såg problemet när vi låg trea, nu är vi snart jumbo igen och om det är vad som krävs för att TJ ska agera så so be it. Hellre en värvning nu när krisen är ett faktum än ingen värvning alls. Det är ju liksom det läget vi befinner oss i, det går inte att gråta över spilld mjölk.
Eventuell utrensning inför nästa säsong, om vi fortfarande spelar i högsta serien, blir ändå inte aktuell innan silly.
Vinn för tusan, VINN!! 3 poäng är ett måste!!