mikenomad: Jag skulle bra gärna vilja veta hur man resonerat i valet av keeper. Man ställer alltså över en kille som nästan ensam har vänt på skutan till förmån för seriens sämsta målvaktspsyke. Det är logiskt som fan!
MrsEye: Åsså de där satans AIK-mupparna som inte kan hålla sig i skinnet! Usch va jag är på dåligt humör nu... får nog hämta en öl å lugna ner nerverna lite ;)
Johnny Rocker: Är det inte fantastiskt kul? Ett pisslag med pissfans som kommer direkt från allsvenskan och vi tar torsk i 4 raka mot dom...förhoppningsvis inte fem...
mikenomad: Hur kan man öht fundera på att ställa en målvakt som varit långtidsskadad, i den absoluta slutspurten när så mycket står på spel? Challe-coachning på den...
fighter: ... jo men med tanke på att det redan efter några sekunder är 0-1 så finns det gått om tid för gnaget att göra ett par till o stänga matchen.... suck
yngwie: tur är slump. Man förtjänar inte slump, eftersom det inte har något med skicklighet att göra. Däremot "jämnar slumpen ut sig" över tid. Singlar man en slant ett mycket stort antal gånger så är fördelningen krona/klave 50/50
fighter: Fan oturen fortsätter att grina oss i ansiktet, två i ribban, det är en fråga om centimeter. Kan bara inte puckjävulen studsa rätt nångång, som för bif i förra matchen.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·