Blizzard: Jocke är vår förstamålvakt, helt klart. Vi måste se det här ur ett bredare perspektiv och inse att laget går bättre med Jocke i mål. Angående kvällens match så är det ju bara att glömma den så fort det bara går. Vi ska vinna en sån här match 9 dagar av 10, AIK är i mitt tycke sämre än Rögle var senast.
Nu lyckas vi på något mirakulöst sätt förlora en sån här match...bara en sån sak som att AIK skjuter 4 skott på mål i två raka perioder och dom gör mål i båda...en sån sak är ju riktigt knäckande. Det finns inte. Matchen har inte hänt. Det är bara att gå vidare.
Modano: Du är ju ganska dum i huvudet nu. Jocke har varit, om inte den absolut bästa, så åtminstone en av de tre bästa spelarna i laget hela säsongen.
Dessutom: Alla har rätt att göra ett misstag utan att bli totalt idiotförklarad av sina egna fans.
Tönt.
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Jo helt klart att utan denna tabbe hade vi troligtvis stått här med 3 poäng nu!
Menmen sånt som händer alla målvakter ibland. Bara att hoppas han skakar av sig detta snabbt! Det tänker då jag göra eftersom att mitt humör har påverkats på tok för mycket av Timrå åt det negativa denna säsong! :)
superfalle: Just det rimlighet.... Enöga, nu fick du luft under vingarna minsann.. Det här var den sämsta match Jocke gjort, vad jag kan minnas.
Men han är fortfarande bättre, så ta å landa nu i någon form av rimlighet, eller ska du ängna dig åt rumination länge till. Spotta eller svälj!
haggen: Dock har den tweeten inte skrivits idag om den ens har skrivits någonsin. Dålig stil som fan att smutskasta honom med en imaginär tweet efter denna tabbe tycker jag...
I min bok står han fortfarande högt i kurs trots denna match och petar fortfarande Bellan. Jag hoppas han får spela utomhus på Lördag och visa att han här bättre dagar än denna!
Jag har nu hängt mig. Go natt...med betoning på natt.