Laken: Hep, hep sakta i backarna. Av ledande ekonomer här inne har vi fått lära oss att även bortfall innebär inkomster, då toaletterna nyttjas mindre samt att färre korvar behöver köpas in.
I övrig tycker jag det har luktat lite Flaschback här inne på senaste tiden, men det kanske är som det ska?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Vad skönt att ni hankar er kvar....Timrå till Eliten igen :)
//Luleåfan
söder över:
Väl talat! Förlusten svider, men det finns åtskilligt mycket mer som värmer i dag. Spelet ser inte dåligt ut heller, tycker jag. Finns alla chanser i världen. Det viktigaste är att det fortsatt kommer 4000 och tittar på matcherna!
jå1: Jo, de är ju synd att det alltid går så här när det blir spel i "stort skyltfönster". Någon som vet hur många år det är sedan vi vann en sådan här typ av match?
All heder till publikum och speciellt ni som rest halva Sverige för att hylla föreningen!1!
jå1:Ridå....surt.....det som såg ut som en perfekt dag......
Nåja, föreningen räddad var ändå viktigast.
Igen, vi måste gjuta mer mod i grabbarna och lära dom spela 3:e perioden på ledning .
Timrå Isstadion: Nope. Inga träd ska få växa till... taknocken här inte. Så j#%# kul ska vi inte få ha'de föståss. Naivt rycktes man med med alla jublingar idag.
Vi får ju inte tappa rötternna lixom, oket ska bäras..
4514 åskådare, härlig stämning förstår jag, eller vad säger ni som är där?
sargad:
Precis. Tycker det är fördel Timrå nu. Varför inte 5-2 som senast?
Woody:
Jag tar det som ett gott tecken att det är så lite tryck här inne i kväll. Det måste betyda att alla andra ser matchen live....
"Boyce har alltså gjort sig skyldig till en tackling mot ryggen. Spelarna hade hög fart och tacklingen utdelades strax före sargen. En tackling mot ryggen under sådana omständigheter medför typiskt sett hög skaderisk och att skada inte uppstod kan snarast anses vara tursamt. Nämnden anser därför att tacklingen var vårdslös och att den ska bestraffas med en avstängning som motsvarar fyra matcher, inklusive den automatiska avstängningen. En av dessa matcher omvandlas till böter", skriver disciplinnämnden i sitt yttrande."