puffe: För er som missade MoDo-matchen ikväll. Harald Luckner valde höjdare från hösten och Norrlandsderbyn är det som bär upp serien, vilket är oerhört kul.
Herminator: Det där var som mot CRIF tidigt 90-tal det. Man kunde gå ner i sanden under läktarn och pissa och vips hade vi smällt in två baljor till när man kom tillbaka...
Visst, kul med mycket mål och att våra spelare får leka av sig, men det är ganska tamt när bara ett lag är där för att spela hockey, ett iskallt AIK som har kvar gårdagens match i benen, sen lång jävla bussresa på det. Men 3 poäng är alltid skönt! Nej, jag jinxar inget.
bar mofftak: Bara hoppas vi fortsätter o trumma på nu. Målskillnad kan bli en poäng i slutändan. Så låt inte Råttjävlarna få nåt gratis nu. KÖR PÅ!!!💪👊👍😁🐭
Filip Hållander. Två ass idag men hur gärna hade man inte bytt bort dem mot ett mål istället. Jag älskar dig av hela mitt hockeyhjärta för hur du är där ute. Du är helt oförvanskad, helt och hållet pålitlig. Den dagen du drar till NHL ska ... | #Läs mer ·
Respektlöst!