Costanza: Just nu sitter J Dahlen och Timrå och tara ut en taktik hur dom skall göra för att inte förlöjliga MoDo inför sina supportrar så att Ove lämnar MoDo åt sitt öde och blir en sann Timrå supporter här på denna sida som han älskar att röra om i på sitt trevliga sätt .
Hassan: Just nu sitter Dalle och dricker kall mjölk och tuggar på mammas vörtlimpa, kollar lite på Donalds NHL-statistik och tänker lite lätt på hur han också kunde ha gjort 28 poäng under en säsong i Canucks om det inte vore för det där tråkiga med "spelet utan puck och dumma coacher som är dumma"
hockey_21: Kan ni inte plocka in Brashear igen? Snälla! Han kanske fick riktiga skridskor i julklapp så att han inte behöver släpa läderväskorna efter sig.
RunarUp: Ett trevlig inlägg du gjorde ..Ove gillar att röra om sa han ..även jag , tror inte att gör så mycket när du fått distans till det. På tal om matchen igår , tänk om Timrå skulle spela en hel match och tävla hela tiden ut då hade det blivit 10-1 , eller vinna varje period , det blev o koncentrerat tillslut .
hockey_21: Ge ger fullständigt i Trampolinii... Ell va fan hann het!!!.....Löken...Dallen och Lundis och de andra i Timrå IK åk hem med 3 underbara points på söndag kväll till Medelpad!!
SMÅLAND: Ni har tur att Tambellini missar matchen nu på söndag, skulle bli alldeles för jobbigt att möta alla dom 3 bästa spelarna i HA samtidigt. Räcker med 2 av dom
Nu lägg vi AJK åt slidan!!!! Nu vänt länsbröderna på andra sidan av broa på sönnda!!! Har vi nåra hejaklackleaders mä oss dit!! Ikväll skråla Lönnå på högsta på Grammofonen å Barbara får åka som fan å den fittljumna Explorern rinn lätt i strupusligen ikväll!! KROZZA MODO!!!
8839: Rätt ofta undrar jag hur du läser inlägg. Upp och ner och bak och fram? Scramblar du folks inlägg? Blundar du med ett öga eller med båda? För det blir en del goddag yxskaft-svar.
Precis som mikenomad kommenterar så var det underbar självdistans i icingens kommentar. Befriande om du frågar mig, det är något vi TIK:are också skulle må bra av att ha lite mer av ibland.
puffe: För er som missade MoDo-matchen ikväll. Harald Luckner valde höjdare från hösten och Norrlandsderbyn är det som bär upp serien, vilket är oerhört kul.
Herminator: Det där var som mot CRIF tidigt 90-tal det. Man kunde gå ner i sanden under läktarn och pissa och vips hade vi smällt in två baljor till när man kom tillbaka...
Visst, kul med mycket mål och att våra spelare får leka av sig, men det är ganska tamt när bara ett lag är där för att spela hockey, ett iskallt AIK som har kvar gårdagens match i benen, sen lång jävla bussresa på det. Men 3 poäng är alltid skönt! Nej, jag jinxar inget.
bar mofftak: Bara hoppas vi fortsätter o trumma på nu. Målskillnad kan bli en poäng i slutändan. Så låt inte Råttjävlarna få nåt gratis nu. KÖR PÅ!!!💪👊👍😁🐭
Vi har 1508 medlemmar (senaste siffran på timraik.se) , vilket jävla skämt. Det kostar 300kr per år eller 1500 kr men då får man massor. Det är fan sjukt så få som vill vara medlem i förhållande till hur många som tycker att man ska lyssna ... | #Läs mer ·