Blir han väggen ikväll Madsson?.. Kan vi vinna ikväll igen?... Får en tömma kylen ikväll?... Spelar EB och Larre?... Svaren har ikväll på en Text-tv nära dej..
DJ Hemp: Lagårdsväggen lät bra.. Eller en bredrövad kärring.. Segergarren rögar jag redan.. Ikväll suger vi musten ur dom... Sug o svälj trevlig helg...... 😉
SMÅLAND: Har faktiskt tippat Almtuna 2:a i serien, så det kan bli en jobbig afton. Tror dock att Tik tar hem det. Vore kul om Mattsson fick hålla nollan igen.
happ idag ska man äntlilgen se en hel Timråmatch under denna säsong. Då är det en stor risk att Almtuna tar hem det här. Så jag tippar tyvärr 3-1 till Almtuna. Även fast jag självklart hoppas på annat!!!
Nisse på Mon: Ja ush, skaffade plus för en krona för att se en match på försäsongen. Har fortfarande inte orkat ta tag i att säga upp det då det inte finns någon information om hur man gör det. Tydligen måste man ringa deras kundservice, det fick man luska ut på egen hand efter en massa jävla försök.
jå1: Ingen drömstart precis. Jag måste bara bekänna också att jag är fullständigt allergisk mot den där kommentatorn på Cmore som hela tiden betonar helt galet och uttalar minst ett ord i alla meningar med ett eftertryck som om det händer något sensationellt medan det bara är en icing.
erathoo: Det går inte så jävla lätt länge. Mattsons procent är väl 23 eller liknande i den här matchen. Det krävs nog lite mer jävlar anamma om det här ska gå vägen.
På riktigt orolig nu. Vänder vi inte detta ikväll kommer vi rasa i tabellen framöver. Det fina försvarspelet från säsongsinledningen är som bortblåst...
Serien går ju in på andra rundan idag.. Vi borde nollställt oss och börjat om som om det vore premiär igen.. Ja kanske lättare sagt än gjort men mer säkerhet i försvaret vill jag se.
The great one: Tendensen är ju precis om i tidigare matcher att Timrå ligger på och har spelet utan att få riktiga målchanser, medan motståndarna har några få men solklara chanser som de nästan alltid gör mål på. Var är det stabila försvarsspelet?
Heisenberg: känns som nedgången började med lövenmatchen , har sällan sett Timrå spela så uselt defensivt genom en hel match. Man hoppades ju att det var en snabb dipp men laget har uppträtt konstigt lojt sen dess.och nu kanske folk kan sluta tjafsa om ett spelarna känner sig mer otrygga med ohre .. . Problemen sitter uppenbarligen djupare än så!
Nu har vi verkligen chansen att komma in i matchen igen. Frågan är vad Molinder gör på backposition i PP. Bättre att ha en skytt som kan skjuta direkt.
Webmaster: Fan, det här kommentatorn förstör hela matchen. Utvisningarna mot Almtuna var lite väl hårda, Almtuna ligger bara fem poäng efter Timrå före dagens match, Almtuna spelar ett fantastiskt uppoffrande spel...kräkreflexerna hopar sig bakom gomseglet.
Kan vi vinna ikväll igen?...
Får en tömma kylen ikväll?...
Spelar EB och Larre?...
Svaren har ikväll på en Text-tv nära dej..