JonteD: Du måste lära dig spelet utan puck. Kul att vara här igen. SMÅLAND, skål och grattis till tvåsiffrigt! Måste vara fullmånen som ställer till det...
söder över: Äh, han menar väl att dom släppt in 6 mål, det är att klappa ihop för mig, inte så lätt att kommentera en match själv, på "riktiga" sändningar är det två, det händer mycket på isen.
Själv är jag imponerad över alla som sitter och kommenterar själv utanför huvudsändningarna, försöka hålla igång snacket varje paus och ha koll på allt som händer.
De spelare jag inte gillat kvalitén på hittills i serien för Timrå bryter inte trenden ikväll...
Skulle gärna se mer krig och jävlaranamma från Dahlen med...
Blir så hejdlöst anonym ikväll...
Sämst i NHK ikväll är nog ändå kommentatorn som bara i sista sekvenserna den här perioden missar vem som faktiskt gjort mål, kallar Lundins mål efter bp ett resultat av att Almtuna klappat ihop när det var en riktigt bra brytning av 17 i tik som skapar läget. När Almtuna går till anfall var det tydligen Timrå Ik som vänder spelet...
Käääääämpa kommentatorn! Ikväll är domarna bättre än dig och jag brukar sällan känna så! Hahaha
JonteD: Skönt när våra trotjänare kliver fram. Och vart tog alla Modoiter vägen. Knäpp tyst plötsligt. Håller helt med om Nielsen. Ett mysterium att han inte får spela: alltid på rätt ställe offensivt och med en fart på rören som ingen annan back. Sen unnar jag Kaijser ett mål nu.
Donald: Har ni tråkigt i Övik i dag? Vi kan ju ses inne i er bok vid 19.30. Ah, nu glömde jag att bara Modoiter får vara där när ni förlorar. Då måste ni ju få hacka på domarna i fred. Det måste vi andra förstås respektera.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!