Tre poäng räcker för mig, vi behöver inte få motståndarnas lagkapten att gråta varje match. Framförallt inte när Almtunas lagkapten är Emil Berglund. Det hade känts förskräckligt.
Knylan: För många spelare som varit i båda klubbarna för att det ska bli så kränkt som BIK-mannen blev. Det lär nog inte ens bli så hetskt. Men Almtuna kommer hugga på klubbor i traditionell ordning.
Peacedog: Så mycket verkar värvningsstoppet va värt för Tjomme dock.. .men han har ju visat sin moral innan, skriker stäng serien för spelarnas säkerhet. Sen skriker han denna säsong för att man inte öppnar för publik efter ha värvat friskt.. 🧐😅
Spock: På Söndag Covid-19 positiv på Torsdag Covid -19 negativ ett märkligt virus är det . Kan man tro på proven och prov svaren ? alla blir friska på 5 dagar ? Lite konfunderad blir man .
Clay.2: Låter som nåt dundermedel ifrån kultkatalogen Hobbex. Som den omöjliga skeden, helt omöjlig att skilja från en riktig..Man får nog avvakta att se om vaccinet fungerar. Risken är att många läkemedels företag vill tjäna pengar på nåt som kanske inte håller.
kulltorp: Kollar på Växjö Leksand o ser på intervjun med Hellqvist efter Leksands torsk. Dryg, ful o nån jag aldrig skulle vilja ha i Timrå ever ever. Han har en attityd som gör mig nåt så otroligt irriterad.
Hahl Bundy 2.0: Och Oskarshamns prognos rörande slutgiltig placering efter 52 omgångar ser allt mer ut att landa i botten. Där hänger det förmodligen mest på att lagen underifrån måste börja plocka poäng.
Vilken total besvikelse att man inte kammade hem 13 ton kross i onsdags. Men skam den som ger sig. Jag ska smiska in 5 mysiga stödisar i hopp om att vinna kvällens hemilga pris - En äkta Berglundhandväska (då blir du allt avis va Modano).
I övrigt hoppas jag på ett stabilt spel med bra inställning, minimerat kladd i egen zon och bra fart på rören. Då har vi en god chans att fortsätta streaken
JanneH: idag, rekorddagen till ära, introduceras en ny tomte till familjen. Detta kommer säkerligen reta upp resten av familjen som råkar vara modoiter hela bunten.
Dr.Krykov: Beror säkert på hur nära man är NHL.. Sörensen stack ju också, Steen med! Kan väl inte se att det är så många andra som spelar i HA som är så nära direkt.. Bouchard och Fagemo har även lämnat SSK.
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!