1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590748 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK anno 2004/2005

« · 396872 Till forumet

Timrå IK anno 2004/2005
Eftersom jag antar att man även denna säsong kommer att gå runt på tre centrar och fyra ytterforwardspar skulle det kunna se ut så här:

Målvakter:
Kapanen
Danielsson

Första femman:
Jonsson - Aalto
Hedström - Krykov - Nilsson

Andra femman:
Styf - Koskinen
Nordgren - Hagos - Carlsson

Tredje femman:
Lindström - Hansson
Manderville - Gahn - Söderström

Fjärde femman (får sparsamt med speltid):
Rajamäki - Svedberg
Sundin - dubblerande center - Hallin

Vad tycks?
Kommentera

Sv: Timrå IK anno 2004/2005
Laken:
Du har ju glömt Zetterberg, Draper och Modin god damm it
Kommentera

Per HApps: Nej, jag räknar inte med något som inte är helt klart och vi vet ju inte till 100% att det verkligen blir en NHL-konflikt.
För övrigt så hoppas jag att det inte blir någon sådan heller, laget ser tillräckligt intressant ut ändå!
Dessutom lär ju Foppa komma hem till elitserien i vilket fall...
Kommentera

Per HApps: Vad säger att just Modin spelar för er och inte Brynäs!

Det sista som sades i Svenska tidningar vad jag vet så är det 50-50
(se länk)
Kommentera

65Selander:

Det är redan klart att han kommer bo i Nj-a så varför pendla som en idiot till sk-- brynäs när man kan spela i Timrå som också är rootslaget så att säga...
Kommentera

RöDaBaSkErN: Läs artikel så kanske du förstår du!
Kommentera

65Selander:

Har redan läst den och den säger mig inte mer än att han är klar och spelar för timrå. . .

*hrmg*
Kommentera

Laken: Ursäkta om jag lägger mig i din laguppställning, men en liten fråga bara: När blev Sundin klar o kvar i Timrå?

Nu har jag inte hängt med på Internet eller i tidningsupplagor men jag brukar ha koll ändå när jag är vaken.
Kan nån vara så vänlig o berätta om Sundin har fått fortsatt förtroende o var man kan hitta den info:n?

Själv tror jag på andra förstärkningar.
Kommentera

Åke the myth:
Woooow...Åke the man har hittat on knappen på en dator...

Förhoppningsvis så hittar du den fler gånger?? och du har väl
laddad med en ordentlig prilla??
Kommentera

gud: 4 närmare bestämt, det är ju bara morgon än.
Tog några år att hitta den, on knappen alltså, men en riktig man måste ju utveckla sig, tror jag, är inte riktigt säker.
Många knappar blir det, jobbigt!

Synd för dig när det gäller Bajen att "lilla bajen" slog er! :o)

(wow!! jag gjorde en smaily)
Kommentera

Åke the myth:
Ska Bajen loosa så är det emot the Giffers..för man vill ju inte att ni Lappar ska missa någon elitsport när Sveriges bästa lag har sommarlov...

Jobba på med knapparna så ska du se att det blir bättre..
det är bara att fråga mig om det är något du undrar över...;0)
Kommentera

gud: Joo! Tack!
Börjar få kläm på ett nu, inte värre än fjärrkontrollen framför tv:n verkar det som.

Men då kanske du kan svara mig: Är Sundin klar o kvar?
Kommentera

Åke the myth:
Nopp..Sundin är inte klar..

Men i kväll så ska jag ta en klar...kanske 2...;0)
Kommentera

gud: Tack, då blir det som jag tror då.

Vill passa på att slänga ut 2 varningar till dig då:

Intag av för många klara kan få dig att tro att du kan föra en logisk konversation med personer av motsatt kön utan att spotta dom i ansiktet o kan även resultera i att du vänder dig om på morgonen o får syn på något riktigt otäckt!

Lyssna på råd från en vis man.
Kommentera

gud: Jag har redan tagit 2 klara är på tredje nu...
Hur går det med Sjöken.....??
Kommentera

Åke the myth:
Dina råd är alltid guld värda..jag ska givitvis ta åt mig dessa
och förvalta dem som om det kom ifrån mig själv...;0)

SMÅLAND...
Det är inget som är klart med Sjöken heller..
Kommentera

Åke the myth: Du verkar vara lättlärd när d gäller datorer fast det är ju klart att det klarar ju alla 20-åringar nu för tiden....

Älska Timrå IK även när lingondrickan är slut ALLTID!!
Kommentera

Det spelar väl egentligen ingen roll vilken trupp ni har eller så, huvudsaken ni har kolla på Mora, Brynäs, Malmö och Luleå för de är ju de 4 lagen ni får koncentrera er på att få poäng av.

Ni ska inte ha så stora förhoppningar, ni blir nämligen väldigt lika vännerna från leksand då med era orimmliga förväntningar på en trupp som kommer vara rätt blek i jämförelse med övriga lag.
Kommentera

SMÅLAND: Jag är ju inte karl för intet!

gud: 1 varning till men den är endast för dig:
Intag av för många klara kan få dig att att undra var sjutton din BH tog vägen. :o)

Annars verkar denna sommar bli alleles för varm o lång i väntan på kommande säsong, tror att jag ska pusha på grabbarna i träningen under sommaren o visa tex Robban hur man verkligen springer spåret effektivt!
Kommentera

Spud: Vilka har orimliga förväntningar på laget, pojkvasker?

Har man som jag upplevt Timrå IK innan dom ens var påtänkta så har man bara rimliga förväntningar.
Sen vad tidningar skriver, det får dom tycka o trycka.

Kasta inte sten....... med tanke på modo o vad som kommer att hända där. Större lag har fallit!
O vi kommer att vara dom som ser till det, förhoppningsvis!
Kommentera

Spud:
Härligt av dig att gå in här o sparka oss i arslet..så vi inte tror att vi är nått...Tack...ännu en gång TACK

Och så förstår inte vissa Modoister varför folk tycker
så mycket mindre om dom...
Kommentera

gud: tycker snarare att det verkar som om vissa tikare inte tycker om oss
Kommentera

gud: Varsågod, jag har inga problem med att få sparkar bara de sitter där de ska. Och jag tycker jag var rätt placeringssäker.

Lag som får läsa att de är slutspelsklara innan de är det brukar ofta få för sig att de behöver bara ställa ut skridskorna.

Har läst väldigt väldigt ofta på detta forum att det är bra att ni har fått ihop till ett slutspelslag och hur bra det kommer gå i vinter bla bla bla.. Ni ska passa er för det finns inge värre än att få en misslyckad vinter, och köpelag brukar få det svårt att dra åt samma håll, även om ni har en av sveriges bästa tränare på att bilda lag av köpemän så kan ni stå där med stridigheter och skit i truppen.

Åke the myth Då vet du hur det är att misslyckas. Dte är ju bra för dig.
Kommentera

Spud: Ja, härdade män vet hur det är. Därför klarar man sig alltid liksom Timrå!

Du vet verkligen vad du talar om ser jag, intressant, mycket intressant!

Ju större lag desto hårdare fall, tänk på det.
Kommentera

Spud:
Tyvärr så måste jag göra något helt annat nu i några timmar..men när jag kommer tillbaka så kommer jag att kommentera ditt inlägg...

Medans jag har suttit här och författat detta brev så har jag fått 3 "bubblor" som berättar lite om dig..och jag väljer att ta tillbaka
att jag kommer att kommentera ditt inlägg...så jag lägger ner det..

Åke the myth...
hur funkar ångest för dig??
Kommentera

gud: Sitter som en smäck eller fläskläpp. Man är ju inte timråit för inte.
Kommentera

Åke the myth: Nä........dunk i sargen a la Niedermaier och Nilsson och Sjöken.....D ska va HÅRT att spela Hååky!!!
Kommentera

gud: hehe, sicken osis.

dessa bubblor vad är det?
Kommentera

Åke the myth: Ja verkligen. Därför är det lite tråkigt att mitt favoritlag MODo skaffat sig en tränare som åtminstone inte i mina ögon gjort sig käns som en större mentaltränare. Tycker det blir mer och mer påtagligt i elitidrotten att ett lag måste ha harmoni och förståelse i grupppsykologi för att kunna få fram synergieffekter. Kenta är i mina ögon en ritkigt duktig på att få spelare att dra åt samma hål på ett sätt som verkar harmoniskt, medan Kent Forsberg åtminstone i sin senast tid i MODO gjorde sig mer känd som att med mer skräckfyllda exempel få folk att förstå vilket håll de ska åka. Tror att Kentas stil är mer framgångsrikt, men hoppas naturligtvis på motsatt den kommande vintern.
Kommentera

Spud:
Kollar du så ser du bredvid allas namn så finns det
"pratbubblor" som man kan snabbtjöta med den personen
Det är bara att klicka på den så når du den du vill "tjöta" med
Kommentera

« · 396872