Sputnik:
Håller med att det suger till nästa match, men road trippen till veckan blir tuff.
Utlänska spelar! Jag tycker det finns tecken på att det behövs en eller fler kompletteringar med erfarenhet och tyngd, nationalitet har kanske inne betydelse. Stundom saknas stabilitet i egen zon, vilket i sig inte enbart beror på backbesättningen utan fwd,s bör bli mer delaktiga i spelet i egen zon Å då speciellt uppspelen.
I de stora hela så kan jag tycka att årets upplaga so far, visar upp en högre klass än tidigare.
Sputnik: Det är väl egentligen den första riktigt avgörande räddningen han har gjort. Dock är det ju så att är det 100%-målchans för motsåndarna så är det mål 9/10 och det håller inte i längden.
Tycker det är märkligt att Ohre inte fick chansen att rida på vågen igen. Han var bra senast. Målen han släppte var två styrningar. Inget att snacka om.
Vet inte om det har skrivits tidigare, men Jocke Lundström erbjöds ett kontrakt som han avböjde. Det om nåt visar väl även att ledningen inte har fullt förtroende för målvaktssidan.
Woody:
Efter matchen mot V-ås klankade jag lite på in effektivitet i PP, å så går dom å gör två mål i boxplay Idag???? Så nu får man på moppen alt :-/
JobbaPuck:
Han växer för varje match, var så säker. Får man så mycket hjälp av backar växer man med uppgiften. Kolla in den matchavgörande räddningen med ca 10 sekunder kvar. Sånt sätter sig inför nästa.
Woody: Tredje, som gör match av det, är en tavla. Tycker Mattsson gör ett osäkert intryck och för att vara så stor "försöker" han se så liten ut som möjligt.
Woody:
Jaaaaa!!!!! Stora plus på Boyce och Öhrn. Målvakten gör heller inte bort sig. Tycker båda målvakterna sköter sig ganska bra så här långt.
Laken:
Sådär. Nu kan du ha frid. Jobbar man så här kommer det att räcka långt. Det känns som om de orkar hålla tempot mycket mycket längre i år än tidigare år.
Får vi be om en modern röd invasion.
/Elake Måns