1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 592457 inlägg · 6213 ämnen

Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-12-06

1714713 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-12-06
Mikael Mjörnberg på Hockeysverige tror på oss. Jag tycker faktiskt att vi pratar lite för lite om hur rolig hockey vi ändå presterar, men det är samtidigt svårt att fokusera på sånt när vi förlorar matcher som vi, i en rättvis hockeyvärld, ska leka hem resultatmässigt. Som första hemmaderbyt exempelvis. Det finns ju massvis av exempel på poäng vi skänkt bort den här säsongen bara genom att inte ha kyla och självförtroende i avgörande lägen.

Kul att hemsidan kört igång med lite matigare matchrapporter, det får gärna fortsätta.

dr dängroth: och nu har vi vunnit över publiken med - 2023 mot VIK blev 2064 mot BIK... Oh well, fortsätter det fina spelet kommer en rännil med några hundra ytterligare rinna till. Segrar ger intresse. Fin sekvens nu. Sonen spelar upp på musikskolan på torsdag men undrar om jag inte ska speeda som en galning upp till metallåtervinningen för att komma en bit in i första? Viktigt med fler poäng mot Almtuna.

Nu såg inte jag den här matchen men den förra, otrolig skillnad mot tidigare matcher man sett. Nu fanns det fart, fläkt och självförtroende. Det självförtroendet lär inte ha blivit sämre idag heller. Fortsätter färjestadslånet att spela som han gjorde då så får han mer än gärna vara kvar.

Nu är det roligt att se TIK igen :)

Eftersom Asplöven så snällt förlorade så är det nu lite avstånd till botten av serien .

Precis som jag misstänkte när serien började : mycket talang och lite spets . Titta vad som händer när man kombinerar dessa saker . Pettersson - Dahlen - Persson kommer dominera fler matcher :)

Som Timrå-supporter och hockeyälskare är det en ynnest att se Elias Pettersson på isen!

Tack för ytterlugare en seger Timrå!

Timrå IK - BIK Karlskoga 2-1

Webmaster: vad gör Marklund på isen???

Timrå IK - BIK Karlskoga 1-1

Vilken chef han är lill-Pettersson. Han kliver in och styr upp det här... Man börjar ju nästan känna lite Zäta-vibbar. Man får hoppas att han i alla fall är kvar nästa säsong också.

Tung trafik i forumet!
Missar matchen, någon som kan delge en informationstörstande timråpal några intryck so far...?

F ö blir det tre pinnar ikväll. Basta!

Timrå IK - BIK Karlskoga 1-0

Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-12-06
Timrå IK - BIK Karlskoga 0-0

1714713 · »