puffe: Bli inte rädd , men troligtvis är han med oss hela veckan , för han hade tänkt besöka MoDos hemma arena med sin barmhärtiga hand över Timrå ik för att ge oss glädje än en gång ..
puffe: Idag tackar vi Gud att han gjorde Himmelen Jorden och Vattnet och Timrå ik och att vi fick ta del av deras underbara hockey idag . Och ett leende som vi hoppas varar hela veckan.
kulltorp: Den ända fighten de vinn Modo ä väl sättet att tömma pungen...... Vår är stängd.... Me de tömmer om och om igen på spelare... Kan bli kostsamt i slutänden om dä gå åt helvete... Än har int fönstret stängt...15 feb... De kan nog tömma lite till 👍🏼
puffe: Ber om ursäkt, andraplatsen avgörs nog ej på onsdag, men skulle MoDo förlora så är det lite jobbigt läge. Fortfarande grattis till Timrå, som verkar vara i form.
Charliejfz: Läst de flesta böckerna av Kingen fram tills för 10 år sen. Hans storhet, svaghet enligt andra, är hans detaljerade personskildringar. Man lär verkligen känna karaktärerna.
kulltorp: Tänkte på din logo, Diggar Stephen Kings böcker och särskilt IT. Har läst de flesta, Mina favoriter bland böckerna är nog Salems Lot, Pestens tid, Misery, Eyes of the dragon. 🙂
Andersson: fast assen på Dahléns mål kommer han bli av med. Vet inte ens varför han står på den? Det var Westerlund som sköt och hartmann hämta puck och passa Dahlén. Men 2 assist är ju inte illa pinkat heller.
puffe: Nu måste jag 'hata' er lite, annars får jag skit på min sida. Dumma Timrå, varför bytte ni bort Wifsta/Östrand...buu. ha det bra och väl mött på onsdag
Hahl Bundy 2.0: Jag kanske drömmer, men tror dom inte pallar pressen när det ska avgöras , så i den bästa av världar skulle väl vi få slåt ut Leksand, gärna orättvist. Och att ni får revansch på Oskarshamn. Ett drö m-scenario
kulltorp: Nu är ni säkert nöjda 'kusiner' . Kul att det blir Norrland som gör upp om chansen att få gå till SHL. O jag hoppas fortfarande att det blir Västernorrland som får 2 platser så derbyna är på rätt nivå. GRATTIS till viktig seger alla Timråiter!!
SMÅLAND: fy fan vilken skön 3a..bra jobbat av grabbarna. Kul att Bratten fick hålla nollan. Hartmans femma var bra. Hela laget levererade ikväll, fortsätt så! Eloge till klacken!!
Andersson: Och då har han knappt behövt svettas i 2,5 period. Oerhört stark insats idag, även om man ska ta lite höjd för att BIK egentligen är sämre än vad tabellen visar.
41 skott på mål, fyra skott i mål. Ett ynka PP. Starka papper.
Eugen Sandberg: LÄTTTTTTTTT IKVÄLL!!!!🤘🤗😎 Utskåpning ikväll och vi börjar sakta närma oss formtoppen lagom till slutspurten!👊👊👊 Brattström håller nollan.. Se upp Modo på onsdag!!😎
Ja riktig uppväxling. Tycker Bofors bara hota när dom hade pp där ibörjan, riktigt grymt 5v5 spel idag! Hartmann hatten av! Kul för Brattis hålla 0:an välförtjänt! :)
Charlie2: Tyckte inför matchen att det var konstigt att WW sattes i 4:e. Men vad bryr han sig om det? Han maler ner motståndet lika väl ändå. Åker sig ren framför mål, laddar för passning men ser plötsligt att det är Berglund som är ren! "Skjut själv!", tänkte han. PANG! 3-0 Spelgeni.
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
HALLELUJA!!!