Tom Topp: haha det enda som är säkrare än att Leksand alltid åker ur SHL är att Brynäs inte gör det.
Vi har haft våra mörka och bedrövliga år, men Brynäs åker inte ur. Vi har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det.
Men Timrå kan mycket väl gå upp. Kommer stå mellan er och Björklöven, vilket jag välkomnar. Norrland behövs i SHL. Kommer ett till jävla smålandslag upp så spyr jag.
Sputnik: är det lekstuga eller? Länge sen jag såg ett sånt jävla bra rappt säkert spel av Timrå. Och Jonte skiner som en sol. Killarna ser ut att ha roligt ihop.!
Tom Topp: Ja Johansson Inger förtroende! Gillar verkligen vad jag ser. Känns inte som han kommer ge bort många matcher denna säsong.
Vill ju inte klaga en sån här afton, men det är för trubbigt på Backsidan, med lite snabbare rakare spel även där så hade det kunnat vara ännu större siffror känns det som. Hoppas Nubben har nått på g där trots allt.
JonteD: Äsch, jag var inte riktigt seriös. Även om det så klart finns saker att förbättra skiter jag fullständigt i det just nu. I alla fall efter första.
Gör man 5 mål i första perioden kan uppspelen gå via Jontes grannes mormor. I don't care. Timrå manglar sönder BIK. Åtminstone i första, gott så.
Kerstin_k: Och nu har Dahlen spelat en period och är 100% bättre än förra , han gav ton åt laget och alla hörde den . Vad ett fjuttigt mål kan göra storverk ibland ☺
Andersson: Halvarisig utdelning, slarviga anfall, knappt några uppspel, ingen avlastning från forwards, uselt coachat freddan, dåligt tryck på läktaren, usel domarinsats och dessutom tycker jag inte att rödfärgen på tröjorna gör sitt bästa.
Hockeyoraklet: Nä, det kan bara bli sämre från nu ;-) Men som du säger hoppas vi på att ingen Boforsare ska få hjärnsläpp och skada nån av di rödvita riddarna med ett tjyvnyp.
Tror för övrigt att vi kan få se extrema resultat p g a Covid. Det har ju varit bandysiffror och märkliga skrällar i både Premier Leauge o Bundesliga.
Sputnik: Nej men hade på känn vi skulle få se ett riktigt inspirerat Timrå ikväll. Blev sånt antiklimax senast mot Björklöven. Och grabbarna vet själva de kan mycket bättre än vad de visade senast. Får Bofors sota för nu..