wap.hockeysnack.com Ett jävla skit mål. Backen (vem fan det nu var?) missade totalt pucken när han skulle skjuta och vipps så var det 2 mot 0 för BIF. Väldigt orättvist då TIK dominerat i en inte alltför välspelad match. Nu börjar 2:a.
Första perioden slut. Mycket dåligt spel. Ett nyförvärv lär ju knappast räcka, kollektivet håller genomgående för dålig klass. Nyförvärven måste kunna prestera mer än så här. Regin verkar inte kunna uträtta mycket Laakonen ser för tunn ut Ström jobbar väl på men får inte mycket uträttat Warg och Wennerberg anonyma, särskilt Wennerberg
Frans Nielsen enda som får godkänt hittills. Fingertoppskänsla?
rupert: Ikväll får vi väl en lite uppfattning av vad en bortaseger över Leksand är värd. Inte värt att tro för mycket om man ska se hur det gått för DIF!
Så spelar TIK Målvakt: Mika Oksa (Johan Asplund) Första femman: Teemu Aalto, Kalle Koskinen – Peter Ström, Valeri Krykov, Kent Manderville. Andra femman: Pär Styf, Johan Svedberg – Mattias Wennerberg, Fredrik Warg, Robert Carlsson. Tredje femman: Anton Strålman, Sanny Lindström – Per Hallin, Frans Nielsen, Janne Laakonen. Fjärde kedja: Magnus Nilsson, Peter Regin, Christian Söderström. Avbytare: Calle Johansson, Mats Hansson
Bara hoppas han fortsätter som i Ejendahls fast i timråfavör 2 ggr gick puck över sarg från egen zon från LIFare utan nån såg nånting, när TIK skjöt pucken över ett par ggr var alla ögon uppe på dessa domherrar snacka om vara rädd att bli inpopulär i Dalom?
Och vi får äran att gästas av den fantastiske domherren Peter Eriksson imorgon. Med en bra domare borta känns det som att dessa usla domare dyker upp lite väl tätt inpå varann.
westerlind: icke att jag ska jag se matchen på tv, lyx som säsongskort och dylikt finns inte på varvet där jag bor...det ska vara puck och klubba live att loppet är kört är bara fanstyg att säga! vänta bara, snart landar BIF också när det mött lag från övrehalvan, med början TIK imorgon!
Ambroo, actionleif m fl: Va, ger ni upp i förväg och ser matchen på tv? Jag trodde att Leksand var värst ja: De har också insett att lopppet är kört - men de har för f-n bortamatch.
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·