arf: jag har sms kontakt med en kompis som håller på hv,jag säger åt han att nu kommer svackan som alla väntat på.sillstryparna får bara en pinne mot mora,tror inte att bävkman står i deras bås nästa år. skulle sitta jävligt fint men en vinst till ikväll.
lungan: ja helt klart att det handlar om hjärta ikväll. jag har just nu tagit beslutet att gå på lokal och se matchen så nu har jag hällt upp kvällens första öl det är lika bra att man dopar sig om nu det skulle bli en förlust.
adde_1337: Anledningen lär väl vara så enkel att han inte vill röra om i andra formationer som fungerar bra. Funkar det inte med Hynning så finns ju Svensson och Carlsson att tillgå som fjärde forwardspar.
RocknRolf2: håller med varför ska det jämt hända nått mot äkel bruuuuunäs, nu när väl Backlund ska stå, ja då j-vlar ska topp forwaden vara borta istället! .......tycker också det är konstigt med Hynning i den kedjan, stor chansning av challe, men men de kan ju bli bra :)
fighter: Om nu Mora eller Luleå vinner så putttar dem ner Brynäs under sluspelsplats, tror skutton att de kommer ge allt och ännumera nu när de inte längre är på slutspelsplats.
Nej ikväll blir det en tuff match, hoppas dock på seger, men den känns inte säker, Timrå måste ge sitt yttersta i varje sekund av matchen.
Helvetes jävla kuk skit! Pärssinen är ju grym och har varit bäste ytterforward på slutet. Varför ska jävla fucking brunas alltid få massa handikapp för?
Dessutom: Varför sätta in Hynning där? han är ju iskall, ge Axelsson eller nån chansen med finnarna istället
fighter: Jag tyckte de kändes skit att han gjorde bra ifrån sig i början, men nu skiter jag i de för om de är sant att han var en diva som krävde speltid utan att förtjäna de så kan han vara i Skellefteå då.
38.08 2 min HV71 97. LEDIN, Per HOLD 36.39 2 min SAIK 37. GOREN, Lee ROUGH 36.39 2 min SAIK 58. MARTTINEN, Jyri ROUGH 36.39 2 min SAIK 37. GOREN, Lee ROUGH 36.39 2 min SAIK 32. HAAKANA, Kari ROUGH 36.39 2 min HV71 20. JOHANSSON, Eric ROUGH 36.39 2 min HV71 8. GRILLFORS, Daniel ROUGH 36.39 2 min HV71 7. GUSTAFSSON, Per ROUGH 36.24 2 min SAIK 16. LINDGREN, Fredrik TRIP 34.12 2 min SAIK 29. NORGREN, Christoffer ROUGH 34.12 2 min SAIK 29. NORGREN, Christoffer ROUGH 34.12 2 min HV71 10. THÖRNBERG, Martin ROUGH
RocknRolf2: ja så är det.jag är lite orolig för inställningen ikväll efter urladdningen i torsdags dom har ju visat såna tendenser förut,men kan dom bara tända om så ska dom kunna vinna.men som sagt jag är inte säker på att dom lyckas med det,det är bara att hoppas.
sen har ju junisarna en viktig match mot knätoffsarna samtidigt så man får följa 2timrålag ikväll.
fighter: Det verkar som motivation slår klass ikväll. Hoppas på undantag ikväll. Efter fyra raka segrar är det här en match vi egentligen har "råd" att torska, och just det känns också lite oroande. 100% inställning ikväll tack
Bragd-Birger: Hmm, brynässupportrarna i brynäs tigers kanske ska byta namn till brynäs bumblebees.. (BB). Passar ju i färghänseende helt lysande också. Så kan A-laget ha små teatervingar på ryggen för att göra koreografin vacker och konsekvent, allt med en stor humla på bröstet (kanske är det den där blaffan som redan finns där ska föreställa när allt kommer omkring..)
Brynäs, Brynäs. Likt en humla förnekar dom sin egen oförmåga och piskar upp oss, gång på gång. Det är bara att inse: detta är en av de tuffaste motståndarna vi har i serien. Inte om man grundar det på tabelläge eller rankar de berömda papperstrupperna, men i realiteten. Likförbannat: i afton blir det seger. Tre raka seriematcher tar dom icke.
Tant-Gert: Det tvekar jag ju på, att det har något sammanhang. Men jag tror vi vinner ikväll, oavsett vem som vinner den där pajkastningen du pratar om ;)
fighter: Hoppas min känsla har fel när den säger att vi loosar ikväll. Jag vill se 5:e raka segern o jag jhoppas verkligen att dom inte tänker tåla en förlust till mot äcklen från Gävle.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.