Taurus: Håller med,jag har sagt detta i minst 2-års tid inget händer hövdingen IDI AMIN är fortfarande kvar,det är som på båtar kaptenen skall vara kvar till siste man till skeppet har sjunkit.
jag hatar brynäs så hårt i mitt hjärta så jag kom nästan upp i samma jubel som när lander gjorde 0-1 emot luleå och vi säkra slutspel, speciellt med tanke på våran super period i 3:e fy fan vad jag jubla och fy fan vad full jag börjar bli.
Blizzard: ja . tredje perioden var strålande .pitten kanon match . hirso visar viss kvalite . 2 pinnar . bra kväll tillslut . timrå visade även prov på något som börjar likna powerplay senare delen av matchen .
TIK55: Jag har god lust att totalsåga den fullständigt onyanserade tongången här inne med ett uppsatslångt inlägg men nöjer mig just nu med att påminna dig om kolans mosning av abbot i senaste matchen.
RocknRolf2: Är du full ? M. Karlsson ?? Den enda back i hela elitserien som inte har tacklat en motståndare . Vem var det som ställde till det vid Brynäs mål , joo M.Karlsson :: Vakna nu RR
Blizzard: yep, rent spontant känns det som en sån där straff man inte bör pröva varje gång. Kan nog framstå som rätt löjlig om målvakten läser vad han ska göra (dvs känner igen straffvarianten)
nixXz: Är det match så är det känslor och de är sällan särskilt neutrala. Vi gör en riktigt bra tredje period och det hade varit förjävligt att torska efter den. Men vi borde kunna starta matcherna så där. Det gjorde vi alltid för 4 år sedan och tiden innan dess.
haggen: Hahaha detta forum är kanske roligast? Enda stunden är verkligen allt skit, så negativt. Och nu har det vänt, hoppas att det blir lite mindre negativt i detta forum nu.
Hörde att Tomas Johansson inte vill värva någon ny fw. Hynning kan ju bli frisk en vecka tidigare än beräknat och då har klubben sparat dessa pengar :-)
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.