superfalle: Ja Hedman bör väl hamna på minst en 7-8 matcher för det där, då han dels är återfallare och dessutom lär han inte få "straffrabatt" som Pikken fick eftersom dennes "överfall" bedömdes vara en olycka av den allsmäktiga juryn.
Bissett19: han har dömt 1match för oss iår och den var hemma (förlust) så av dom där 3 hemma torskarna så har timrå 1av dom, blir 2:a ikv. Gratulerar ;)
Det är så att ju längre man lever, desto oftare måste man rannsaka sig själv, sitt liv, sina handlingar. Vill man utvecklas o bli en något bättre medmänniska? Vill man alls röra sig framåt så måste man ibland ställa de tuffa frågorna till sig själv. Likadant är det med det vi älskar. Varför älskar vi som vi gör? Är den sortens kärlek bra för oss?
Min o din kärlek till Timrå IK går mycket djupt. Den är en del av mig, av oss, av vårt blod.
Timrå IK är ett grundämne i våra liv. Allting annat vi gör går att definiera tillbaka till den kärleken.
Så en dum Timråit är det sista du är. Passionerad är ett mer passande ord.
Kostiainen: Jag tror Pitkä står. Jag hoppas vi vinner men jag är ytterst osäker. Tror att "Juniskedjan" kommer att köra åttor kring våra stabbiga backar. Jag är orolig.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen