RocknRolf2: Nej det tycker jag självklart inte, men just nu hjälper det inte att gnälla på domarna. Om ni maila nu kommer det inte hjälpa i denna match om det kommer hjälpa alls.
Det jag menar är att nu får spelarna fokusera på matchen och vända denna trend på hemma plan.
Som jag sa i fjol, och året innan det. Så länge Johansson är kvar och även Linkan så kan vi glömma att ha ett hyffsat hockeylag i Timrå. Jag menar, hur scoutad är Hirsan????
Ta in in nån som vet vad han värvar!!! Fan Perra är ju gråtfärdig över hur tunn truppjäveln är. Sen låser man fast sig vid Sonnenberg. Fan Matt Hurley har ju gått klubblös och är fan väl så bra om inte bättre!! Och vad det gäller Luleå så spelade ju Rönnmark i Luleå tröja och då är det inte så lätt
RocknRolf2: Dom blir halvskrala p.g.a den tunna truppen vi har samt en sportchef som hela tiden vill förstärka mem en överkucku som inte får fingrarna ur.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Det jag menar är att nu får spelarna fokusera på matchen och vända denna trend på hemma plan.
Forzzzzza TIMRÅ IK