Redigerad kommentar
liston:
Sluta lipa, det går över. Tyvärr för eran del så känns de som Leksand går upp i ES nu!
JAG GER INTE ETT JÄVLA SKIT FÖR MONTEN LÄNGRE!
TA UT MÅLVAKTSJÄVELN NÄR VI HAR PRESS, VEM FAN TAR UT DEN MED TYP 50SEC KVAR
OCH NI SOM FÖRSVARAR IDIOTEN, "JA MEN HAN HAR JU FÅTT TILL ETT SPELSYSTEM"
VILKEN NORMAL JÄVLA TRÄNARE SOM HELST FÅR TILL ETT SYTEM, SAKEN ÄR DEN ATT VI HAR HAFT CHALLE OCH PERRA INNAN, KRAVEN ÄR JU FÖRFAN NOLL!!!!
HADE DETTA VARIT VILKEN ANNAN SÄSONG SOM HELST SÅ HADE VI VARIT SÅ JÄVLA SIST FÖR 10 OMGÅNGAR SEN SÅ JAG VET INTE VAD, VEM FAN ÄR DET SOM SÄGER ATT MONTEN ÄR SÅ JÄVLA RÄTT FÖR OSS?!?!?! VAD FAN HAR HAN GJORT EGENTLIGEN?!?
OCH KOM FÖRFAN INTE OCH SÄG "EN TRÄNARE KAN INTE GÖRA ETT AS-LAG TILL ES-LAG" FÖR VI HADE 2-2 BACKAR HEM SOM IDIOTER, SLÄPPER IN 2-3 OCH IDIOTEN BARA STÅR DÄR!!!!!!
TA UT MÅLVAKTSJÄVELN FÖR FAN!
ÄNDRA ALLT, KÖR ÖVER FOLK DÅ!!!
GÖR NÅGOT!!!!!!!
liston: Nej, jag är inte förvånad. Det här lagbygget har lika mycket attityd som Agneta Sjödin.
Nej, nu s k a jag verkligen logga ut.
Bragd-Birger:
Är du förvånad?
Sklicka undan skridskorna för Molin Ta 2:an ochb red ut den och två poänmgaren hade varit i hamn!
Berka:
Du kan dra åt helvete Nolaskogare, Men det är som vanligt.
bobrov: Jag stöttar insamlingen, men det är lite pinsamt att man i januari börjar skramla för att man ser behov av en playmakercenter till Gunno. Vad fan var tanken med det här lagbygget?
Och: nu ska jag inte skriva mer. Snart sätter jag rekord i magsurhet.
hubbenorlen: Har naggat förtroende för Monty. Efter novemberuppehållet har han inte lyckats få det här laget att komma ur den negativa spiralen. Fattar inte hur han tänker med Gunno-kedjan heller. Sterner borde inte ens vara ombytt.
Fantastiskt i a f hur lätt det är att neutralisera Timrås anfallsspel. Håll isen två meter från sargen och ge timråspelarna möjlighet att lira puckeln i rundeln. Låt dom hålla på tills dom börjar bli möra, ta sen pucken och kontra på skönt mjölksyrastinna motståndare.
Jaja. När jag nästa höst tycker det är trist att spela i allsvenskan ska jag påminna mig själv om matcher som dessa. Då känns det nog rätt ok ändå.
Läste lite på hockeypuls just... Har haft några stressiga dagar på jobbet nu o har inte haft någon riktig koll...
2 saker: läste alstret med ante karlsson om att skjuta mer. Tack jag tror jag älskar dig!
Varför utför inte spelarna det ledarna kräver.?
Monten lös alltså med sin frånvaro efter bif matchen. Kan juh bero på kolik hemma eller vad fan som helst men om det berodde på besvikelse över hur laget genomför matchen så är det ok för mig. Han får vara arg för mig. Har man snackat om att ta mer avslut o lyckas få iväg hela 2 skott i första så... Ja då kan man drabbas av mentalvinterkräksjuka...
I övrigt gillar jag tre spelar kommentarer. Den från boyce om att de missade markering på djoos o att det var klantigt. O den från boyce att dom bara körde som fan i 3e. O den från erixon om att dom inte gjorde det som man pratat om att göra under matcherna.
Kolla på hallin o gör som han! Det är kaptenen o han gör oftast rätt!