sargad: Timå har gjort sitt mål för kvällen, så nu blir det fösvarsspel resten av matchen. Det här är CHANSEN til TRE poäng , att göra första målet och sedan täppa till. Ingen ide´ att ligga på för att göra flera mål, vem vet man kan ju åka på en kontring. Nä, nu är det bara sarg ut i 40 minuter som gäller.
Skämt (?) åsido, det vore riktigt kul om det lossnade ordentligt i stället.
actionleif: SSK är roliga. Dom hade gjort 13 mål på 9 hemmamatcher och helt plötsligt kastar dom in 3 puckar på VF som gjorde åkte hem med 11-1 i bagaget när dom var i kringelstan för en dryg månad sedan.
Jaha! Här bänkar mans sig vid datorn för att följa matchen via webradio. Men icke. Webradion ligger nere. Serverstrul i radiohuset. Får väl bli sportradion då. FORCA TIMRÅ!!!
Bragd-Birger: Härligt med lite nya formationer, om det nu stämmer. Det är kanske vad som behövs i dagsläget. Vill absolut inte uppleva ytterligare en match som den förra.
Vore ju roligt om Jonas Lindström får speltid. Men jag tvivlar. Han är väl med "för att se och lära" även i dag.
per162: Stämmer Swehockeys kedjor ser det i a f lite intressant ut. Warg som ytterforward och Jonas Lindström som fjärdecenter. Får den senare istid får vi äntligen se hur han gör sig i de stora sammanhangen. 2:a med Nielsen/Regin/Manderville känns också lite småfräsch.
SaraS: Håller med. Vad fan vore Timrå IK för klubb om man hindrade spelare som har möjligheten att spela i världens bästa liga? Ett sådant agerande skulle försvåra våra möjligheter extremt till framtida värvningar. Vem fan vill spela i ett lag som inte ger en spelare möjlighet att gå till en bättre liga om han nu har möjlighet och kompetens till att göra det? Det där var nog ärligt talat det dummaste jag någonsin har läst från en Timråsupporter.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!