mikenomad: Fan att man jobbar! Skulle vart där nu annars med svärgubben...han är Brynäsare..:-) Har kaxat upp sig lite den senaste månaden, vore gött o få ner honom på jorden igen!
Dream Team: Jag frågar dig eftersom jag respekterar dig som TIK-fan, till skillnad från dem som håller på Hyndorna. Spörsmålet, som ofta ligger kvar i denna gästbok som en dallrande rönnbärsgelé - oantastligt - mår nog bra att ventileras ytterliggare till de som fortfarande inte har förstått sambandet mer men mindre.
Timrå kommer garanterat få utvisningar i sista, så det gäller att bp är bättre än hittills i matchen (ja bortsett Robbans grymma mål då), annars kan Brynäs mycket väl kvittera i pp.
Timrå klart bättre i andra perioden. Brynäs har tur att det bara står 2-1. LHC verkar vinna komfortabelt så nu finns det snart knappt en teoretisk chans för kvalspel. Slutspel är bara bonus.
Robban, Warg och Nilsson är suveränt bra idag. Rosa har en mellanmatch, får knappt till nånting. Jantunen är alltid bra, signa honom till nästa säsong!
mikenomad: japp, nu börjar jag misströsta. Matchbilden är typiskt en sån skitmatch där Brynäs kan ta poäng. Timrå dominerar, missar målchanser och motståndarlaget sätter sina. Timrå är naturligtvis det bättre laget men vad hjälper det. Jaja, nångång ska dem väl få glädjas i Gävle också. Det viktiga är att kontraktet fixas.
Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.