Dream Team: Rådbjer är bra. Bättre än Andersson och Lärking iallafall. Är det inte Nilsson som alltid brukar stå ivägen? Det var iaf en linjedomare vid namn Nilsson på Hovet som stog ivägen för spelet 3-4 ggr, sen matchen därpå här uppe också.
henrik: Jepp.... dessutom verkar det bli rejält med folk ikväll.... Säkert många härskenlundare som vågar sig hit idag oxå...... Förresten... nån som kommer ihåg introt mot Västerås i kvalserien, när alla kastade in bandybollar till tonnerna av "Spela bandy"? Kom bara att tänka på det så här i juletid, det var rätt kul faktiskt.
Nu fortsätter vi på samma sätt som vi slutade förra matchen. Drag på klacken och på isen. Påminde mycket om säsongen då vi fick upp. Inget lag kan slå oss, vi bara öser på.....Jag saknar tiden i klacken, tyvärr så har man hamnat på sitt plats med frugan....jobba på ni är bäst...
Norden_AN: Enda skillnaden inför morgondagens match är att Alexander Larsson inte är med, Nylander alltså inte klar för spel (f-n) Målvakt inte bestämmt ännu.....
Daniel Casselståhl, 34, lämnar Brynäs med omedelbar verkan. På hans egna begäran har kontraktet upplösts. – Det är ingen större förlust. Casselståhl var rankad som sjunde, åttonde eller nionde back hos oss, säger tränaren Leif Boork. Men visst faan skulle han vara utfyllnad hos oss.
Det står ju inte direkt backar som spön i backen hos oss
actionleif: Why not, han har gjort 7 säsonger i TIK, varför inte ta in honom resten av säsongen, nog tycker jag att han går in bland våra backpar, och säkert till en rimlig peng, såvida han inte drar till europa, dom betalat ju hur mycket som helst.. Bredda truppen nu, vi vet vad vi får...
Abron: Hehe, Du har rätt. Jag har druckit glögg hela eftermiddagen och blivit helt dagvild. Tror ändå på 14-1 på ONSDAG. Tror jag lider av promillevirus.
Abron: Haha, jag reagerade inte ens på att det var morgondagen som åsyftades på topicen. Funderade ett slag om det redan var onsdag i morgon, men mer än så blev det inte. Nej, i morrn blir det nog väldigt tomt i arenan.