våra backar ska fan inte få kliva av plan i kväll efter matchen utan stanna kvar på isen å träna försvarspel hela natten och varje gång dom spelar så dåligt får dom samma straff igen. Skulle challe göra så så skulle nog våra backar sluta upp å vara såna jävla primadonnor som dom är just nu och börja spela hockey
våra backar ska fan inte få kliva av plan i kväll efter matchen utan stanna kvar på isen å träna försvarspel hela natten och varje gång dom spelar så dåligt får dom samma straff igen. Skulle challe göra så så skulle nog våra backar sluta upp å vara såna jävla primadonnor som dom är just nu och börja spela hockey
mikenomad: FRAMÅT!!!!! det är ju inte där felet ligger åkerlund kan vi köra på blåberget eller ge han till töva tigers han kanske platsar där sen för att inte tala om våra backar å fan jag blir så förbanad att jag inte orkar skriva mer
Är så jävla besviken på detta jävla lag.... överbetalda sopor, detta lag ska kunna lira bättre än såhär.... alla lag spöar Brynäs utom vi...tragiskt....
Gladh: Asså jag har sagt det förut...inget ont om Tenkrat men inte f-n är det FRAMÅT vi behöver förstärkning!! Vi lär inte vinna ikväll och inte hade vi vunnit sist heller även om han hade varit med då...
Gladh: Just nu känns det skitnödigt...undrar förresten med hur många mål årets TIK skall behöva leda med innan man känner sig någorlunda lugn under en match?
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀