Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
RocknRolf2: Hynning har gjort poäng i sex av de senaste sju matcherna. Gjorde dessutom det enda målet i powerplay igår. Men visst, i 4 mot 3 var han inte bra.
Men tanken att ha inne en spelare som producerat bra på sistone tycker jag inte är fel.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: För egen del är jag inte så förtjust i Nuts, det är godare med Japp...
Tycker som vanligt att media skruvar upp sig otroligt mycket, det finns aldrig något mellanläge utan det är antingen fiasko eller succé, oberoende av vad det handlar om.
Själv börjar jag bli lite less på medias alla hämningslösa hyllningar av Foppa. Skulle han åka kommunalt, innebär det då att det var en "otroligt makalös Drömresa" bara för att det var han som åkte kommunalt?
Tikinmyheart: Tyvärr är det som du säger. Anger har fått sina chanser, händer inget drastiskt från hans sida innan uppehållet så är frågan om han inte spelat sin sista match för klubben. Även om jag fick indikationer så sent som igår att Bremberg inte är helt avskriven (och är det så förmodar jag att det skulle kunna vara aktuellt nästa år med tanke på skatteregler) så måste Anger vilja spela hockey. Det lär finnas fler spelare som för en bråkdel av Angers ersättning kan sätta fram klubban på Brembergs smörpass. Känslan att Anger bara glider omkring därute är påtaglig.
När jag nu är inne på kritik så måste jag passa på att ge en känga till Piros också. Även om hans spelstil inte är av den mer speediga modellen så ser han loj ut. Hans bästa insats var hans första match sedan tycker jag att han gått ner sig. Hoppas det är en temporär "svacka" och att han kommer igen. Hans signum enligt dem som sett honom har ju varit hans kämpatakter och att han alltid gör sitt yttersta för laget.
Mattias Karlsson är ett annat kapitel. Jag hoppas jag har fetfel, men jag har en otäck känsla av att han inte kommer bli i närheten så bra som jag fått för mig. Gårdagens insats är kanske inte så mycket att orda om, en lång tids frånvaro var antagligen huvudanledningen till hans bleka insats. Men, när han kan gå för fullt, kommer han att bli så bra som jag tror de flesta räknat med? Jag har en taskig vibb att så inte blir fallet. Tror vi har flera backar i det här laget som när vi summerar året kommer ha visat sig vara bättre än Karlsson.
Det finns ju faktiskt saker som är riktigt bra också. Erixon måste vara det som glädjer mest. Fy f-n vad den mannen har utvecklat sitt spel.
Han kan blixtra till i vissa matcher men kommer alldeles bort totalt i många andra matcher!Vet inte vad det beror på men han ser ut med sitt kroppspråk på isen att han inte behöver gå för fullt,liten stänk divalater i pojken eller!!