TIKbiff: jasså .. de va som fan .. hoppet lever alltså .. nä nu ska jag ta och pallra mej dom 19 milen ner till timrå .. hoppas på en trevlig hem resa ..
Laken: På värmningen är alla utom Sebbe och Piros med. Hur tolkar man det? att dom känner sig för om dom fixar spel? Borde ju innebära att dom andra KANSKE kan vara med.
Paddan: Det låter dramatiskt, varför skriver nu ingen kvällstidning om Timrå? Om någon gör en dokumentär om TIK, snackar vi då om trädkramare som aldrig ger upp och Håll-i-Wood?
Bissett19: Fyra spelare totalt? Då borde vi få välja fyra t i l l att plocka bort... Få se nu... Jag tar Markström, Somervuori, Kahnberg och Sundqvist! Meddelar du Sundlöv?? ;-)
Icing-Ove: Äh, wood-o är de bra på i Timrå, efter alla stickor de fått från att kasta sig utför den svarta pisten med färgglada piller i högernäven och ett "Jävla Virus"-rop kvävt i strupen. Eller drog jag alla Timråiter över en kam när jag beskrev Hahl Bundys matchritualer.
73Sjöbba: Jag är nog portad där. Jag blir nog kvar här. Behöver ni hjälp med nåt, typ mentala problem, så ställer jag upp. Jag kan lite voodoo och andra alternativa läkekonster...
- Vi har drabbats av en influensaepidemi vilket höll Daniel Corso borta från torsdagens match och idag var det ytterligare fem spelare som insjuknat.
- Som det ser ut idag spelar inte Fredrik Sonntag och Kamil Piros av skadeskäl. Inte tillgängliga på grund av sjukdom är Corso, Hynning, Erixon, Skogs, Åkerlund och Sonnenberg.
FORZA TIK..............alltid, alltid..........