Snillen spekulerar: Djurgårdsspelarna har blivit ett eller två år äldre de senaste ett eller två åren.
HERREGUD!
Hahaha grafiken
"Elitserien - Sm-slutspelet 2012 - Djurgården"
Redigerad kommentar
Simmalugnt: Tungt att få skansen med sig till ks!
Simmalugnt: OM, TIK klarar KS, är det nån idé att börja spekulerar i hur lagsammansättningen ser ut nästa säsong?
Naturligtvis klara vi oss i KS, eftersom jag har lovat att skriva till Ek på expressen och tala om vilken idot han är.
Jag har velat haft LHC i KS med oss länge nu, BIG FAIL på Modo som gav oss Djurgården. Jag säger hej till allsvenskan.
Redigerad kommentar
T T:
Själv tycker jag att Djurgården är ett betydligt sämre lag än Linköping, så jag skulle inte misströsta alltför mycket om jag vad er. Jag tror faktiskt att Djurgården kan få problem.
Kattgubben:
DIF kommer inte åka ur. Blir de 3:a eller 4:a så har vi 14 lag i ES nästa säsong. Blir de 5:a eller 6:a så har vi 16 lag i ES nästa säsong.
26Huss:
Morgan Johansson, Shane Warschaw
vem av dem är från gävle?
Lunkan: Så du hittade på det där om att majjen ringde?
Allvarligt... Borde inte du vara inne hos er och fira att ni vann, istället för att få stryk här?
Bad_Brett: Själv tycker jag att Djurgården är ett betydligt sämre lag än Linköping, så jag skulle inte misströsta alltför mycket om jag vad er. Jag tror faktiskt att Djurgården kan få problem.
Det är just precis därför vi misströstar.Mot LHC känns det helt realistiskt att vi kunnat ta 3-5 poäng och att de i övrigt kunnat gå mer eller mindre rena = god chans för att se TIK i ES 12/13. Mot DIF får vi vara glad om vi kan nypa 1-2 p samtidigt som dom säkert kommer få problem med ûbertaggade allsvenska lag som vill slå mesta mästarna = inte så god chans att se TIK i ES 12/13.
Orkar någon räkna ut hur mycket poäng vi tagit i 08-land senaste 3 åren? Kan det ligga på 5 av 40 på ett ungefär...
För övrigt så måste Riddarn o Benberg åläggas spelförbud på Globen/Hovet i KS. Övriga matcher kan de väl spela om dom platsar.