Mackelito: man undrar juh lixom va fan som har hänt med hedman?
vad är det som gör att han är så jäkla osäker nu helt plötsligt när han var så pass bra ifjol?
var övriga backar så jävla kassa att hedman såg så fantastisk ut i jämnförelsen?
jag tyckte inte att hedman var sämre än robinson defensivt sett ifjol.
nu i år är hedman stapplig på rören o klen i närkamperna o framför egna kassen är han som en jävla myra som möter elefanter...
så borde det vara för robinson men han är tok intensiv när han jobbar i duellerna vilket ser ut att göra det jobbigare för motståndare att möta honom än önerud. robinson är en iller på isen...
men som sagt vad fan händer med hedman?
Efter förra säsongen hörde man att Hedman i stort sett var klar för MoDo inför nästa säsong(efter denna säsongen alltså) Då blev man lite ledsen eftersom han ändå varit en stabil back.
Nu blir jag väldigt glad om de tar över honom, en riktig sopa.
Mäster T: När vi spelar för överlevnad i botten och inte för placering i toppen så kan jag tycka att det inte spelar så stor roll angående vilka vi förlorar poäng mot, så länge det inte är bottenkollegorna. Både Modo och Brynäs har ett bättre lag än vad vi har och visst är det extra kul att vinna mot dom men jag tar inte åt mig lika mycket när vi istället förlorar.
Det värsta med att förlora mot Brynäs eller Modo är väl deras fans. Dom har främst två saker gemensamt och det är att dom har noll ödmjukhet och dom glömmer otroligt snabbt. Självklart finns det ju dock undantag hos båda lagen.
Kanonhockey i 30 min från Timrås sida, första 10 och sista 20min mkt bra spel, där backarna tordes kliva på i offensiva zons, "Brynäs" passningsficka.
Minutrerna däremmellan blev det Bög av allt!. Hedström, Önnerud, Crippe, Robinsson mkt bra. Många övriga skötte sig bra
Hallin, Sterner ,Friberg , Boyce o Hedman riktigt under isen. Anser fortfarande att Hallins hakning förlorade matchen åt oss. Sterner skall vi inte prata om, dödade förövrigt matchen åt oss med 2 min kvar.
Bara att bita ihop, Kämpa Timrå
Redigerad kommentar
Fattar inte hur Sterner, Hallin o Friberg får spela PP idag, ingen av dom har ett rätt.
Enligt mig presterade Tik de 10 första på ett imponerande sätt. sen föll laget ihop efter en totalt onödig utv av Hallin.
Som nån skrev, klasskillnad i 2:a. Varför spelar inte Wedin? nån som vet