TimraStockholm: Första gången i ladan på 6år, underhållningen gick inte att klaga på! Fan det känns som jag käkat rivjärn och knådat singel men fir-ölen smakar då bra fint. Grattis och god fortsättning!
SMÅLAND: Ta o prova min nya rackare hade slut virke till groggen då tog jag en åtta sprit fyra cl hemgjord svartvinbärs saft resten med julmust!!! Den vart supergod!
KulltorpsOlli: Du hade fel. Vi tog i alla fall två poäng mot typ NHL-Brynäs. Du kan väl ändå erkänna att vi vann? Eller? Jag är så jävla less på alla som spyr på laget i mitt hjärta. Vi kan fortfarande ta poäng mot alla SHL-lag. Men vi behöver stöd! Tro! Och hopp! Alla jävla spyor kan vi vara utan! ÄLSKA TIMRÅ IK! Det gör skillnad.
Smokey: Men vi är inte ett SHL lag eftersom vi förlorar varje match numer. Ja..vi är nära motståndarna vissa matcher, men vi räcker inte till. Nr 9 missade bla öppet mål och nr 27 slarvar vid 1-1. 2 avgörande moment i denna match.
uhahl: Men håll käften. Timråspelaren ligger halvdöd och kan inte resa sig. Det är solklart att vi är en spelare kort på grund av skada. Brynäs får spela 5 mot 4. Den som säger att Timrå är en nivå under Brynäs har hävligt fel. I dag torskar vi på grund av ETT slarv och ett helt gäng märkliga domarinsatser. Vi är inte mycket sämre än Fucking Jävla Brynäs. Punkt.
8437: En ny hedersam förlust att lägga till handlingarna tyvärr. Vi missar öppna mål och bjuder på motståndarnas. Då blir det svårt. Hoppas man orkar ladda om efter alla dessa torskar.
Vi kan ju iaf konstatera att det Jokinen skulle komma med, in-your-face-hockeyn, är stendöd och begraven. Nu spelar vi inte mer framåtlutat än Växjö, och vi ska fan inte klaga på något annat lag vad gäller underhållningsvärde.