Älskar matchen men jag måste slå bort ljudet eftersom det är ngn helt tondöv som sjunger med i alla sånger och som verka sitta precis vis tv-micken. Jeesus 🥳
Är Bohm sjuk eller bänkad? Tufft för Albin C som inte är något fysiskt monster att spela med flugviktarn nr 11. Orkar vi gå på 2 backpar i 3e? Eller kan typ Liljewall eller Boyce gå in med Albin, annars är det väldigt stor risk att BIF forcerar in några puckar med just Albin o 11 inne. Någon annan som har den farhågan?
hockeyärnice: Didde har under höstens matcher varit precis lika synlig som den där Andersson... Alvaret, som jag inte håller så högt heller, syns ju lite ibland i alla fall(på gott o ont)
hockeyärnice: Haha här har man missat i princip hela 2:a perren av olika anledningar. Timrå är BIFs boogey team verkar det som. Får man välja motståndare i eventuellt kval så tar jag väl Brynäs då, imte för att jag ser Timrä som några favoriter men det K A N gå i så fall.. 🙏
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·
Undrar hur det känns när den spelaren sedan vallar in pucken via ryggen som svar…
Nu blir det intressant att se om Freddan kan leda laget…
Slutar man spela och ger matchen till brunass eller kan man hålla igång benen och spelet?