Kerstin_k: kul med lite målkalas, hoppas vi kan stapla några 3 poängare nu så det inte blir varannan match. DIF verkar inne i en riktig bra period dock
Kerstin_k: Hänger ju lite ihop också. Går man in hårdare på kassen och är beredd att göra det obekväma arbetet får man också fler studsar med sig. Ni gjorde det jobbet, inte vi.
Silfverkroken: Jadu, som Timråit vågar man inte räkna med för mycket. Men om Malmö torskar imorn och vi slår Djurgården på full tid så är vi på säker mark sedan jag minns inte när. Dessutom 3 poäng bakom er. Kommer bli en rysaravslutning för flera lag det här.
Grymt viktig seger, i synnerhet när alla resultat i övrigt verkar gå den Bruna Vägen. Vore väldigt mysigt om Örebro kunde smälla dit en nu. Och Frölunda får gärna kvittera.
Pjuh! Men det blev aldrig riktigt nervigt i 3e, tack vare Blixten Lodin.
Synd att JJ inte fick hålla nollan, samtidigt rätt att matcha nederdelen av rostern när matchen var avgjord. Det är ju som bekant en match i morgon å.
Annars: sjuk match, som sagt. Tack Brynäs för den usla målformen. Och tack Timrå för grym effektivitet. I morrn lär det bli svettigare.
Grattis till segern! Kändes som ni ville det oerhört mycket mer än oss idag. Lycka till resten av serien! Förutsatt att det inte är på bekostnad av oss får ni mer än gärna undvika sista kvalplatsen.
Lodins produktion, JJ framgångar och Boyce skott täckning vid 6-0 får bli det stora plusset med detta utöver det uppenbara med målskillnad, tre pinnar osv.
Linköping kvitterade med 26 sekunder kvar och vinner efter sudden med 58 sekunder kvar, aja vi vinner idag det som är viktigaste. Vi får hoppas örebro kan knipa minst 2 poäng
Andersson: Den hoppas jag vi skippar helt tills Djurgårdsmatchen är avgjort. Vår klack har en jäkligt dålig vana att försöka få motståndarna att vakna.
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·