1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07

« · 2488862 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2023-03-07
palleparling: Han gräver långt upp i hjärnan efter hopp.
Låst ämne

9908: Vad äre för Hintar Empa? Nått får du ge oss. Finns på PM annars. 😅

Vad gäller Brynäs så känns det som omvända roller. Minns hur vissa gottade sig sådant och satt och spånade om alla spelare de ville värva från oss om vi åkte ur för nån säsong sen. Vi tar Sklenicka eller Johannesson. 😁
Låst ämne

Sputnik: vinner FHC och IKO så behöver Timrå vinna med 0-5 mot Rögle medan IKO vinner med endast uddamålet för att dom har gjort så många fler mål för att vi ska gå om Oskars, känns otroligt på förhand då Rögle är enda involverade motståndaren med något att spela för
Låst ämne

Vill bara lämna den här, sen blickar jag vidare mot torsdag.
Uppladdat:

0x600-screenshot20230126212931gallery.jpg

Låst ämne

Manderville:
Aldrig.
Ledningen skickar hellre ner oss i AS än att tar den prestigeförlusten.
Låst ämne

Vill inte vara den som är den, lider med de fina Brunäsarna som finns.

Alla de som betett sig som uppriktiga fitt-as de senaste åren, trots att laget är i fritt fall = Rätt åt er!
Fan vad många, otroligt många, som haft storhetsvansinne, sagt att alla timråiter har mindervärdeskomplex osv. Rätt. Åt. Er.
Davey, om du är här och läser. Du är en av dem. Rätt. Åt. DIG.
Ni behöver detta. För att förstå att inga är odödliga. Man kan INTE leva på gamla meriter.

Utöver det. Vi gör en perfekt match. Vi gör en perfekt säsong. Delade taxi med en i organisationen ikväll. Vår långsiktiga satsning verkar snuskigt spännande. Det enda han medgav var att Torines avbräck var otroligt synd. Fruktansvärt kompetent man. Men det vet vi ju alla. Finns tydligen en väldigt kompetent ersättare redan. Men ändå.

De hintar jag fick inför nästa säsong är mer eller mindre porr. Utifrån mina tolkningar då.

Livet som Timråit ÄR bra. Nu tar vi OINK eller Fusklunda i sista.
Uppladdat:

0x600-e22a68d3-5d93-431f-817d-89bf8a0d331a.jpeg

Låst ämne

297: Hartman är grym nu!👍
Tror vi kan ta det på torsdag men frågan om FBK eller HV gör det...
Får hoppas på en topp 6 i alla fall. Riktigt tight schema vid play-in spel o dessutom vid vinst Växjö eller SAIK.😬
Låst ämne

vonDöbeln: Ok, sorry såg bara att du skrev utan att svara nån specifik. Missade inläggen nedan. 🙂
Låst ämne

Miehos propp på världens bästa fjärde center när det var 15 sekunder kvar! Bara den var värd entrepengen! 👍
Låst ämne

Sputnik: Korrekt. Du svarar på mitt svar på en fråga om vad som är första kriteriet efter målskillnad.
Låst ämne

vonDöbeln: Fast målskillnad går alltid först. Flest gjorda mål är ju för att särskilja ifall man hamna på samma målskillnad.
Låst ämne

297: Vill sätta in en guldstjärna i protokollet för MPS också. Det gick fort där.
Låst ämne

Woody Jokinen: håller med, tycker det är fruktansvärt att dom ska behöva kvala. Men det är något som inte är rätt i klubben..
Men som inflyttad till Gävle från Västernorrland sedan 09 hoppas jag verkligen att Brynäs klarar sig kvar för staden och mig själv så jag kan se Timrå nästa säsong.
Låst ämne

Olli Nomadinen : BIF har dock haft en förmåga att ordna upp saker och ting men undrar om det inte är kört denna gång!
Låst ämne

söder över: Everberg, Zaar och Tambelini är bra. Det blir ingen lätt match i Ängelholm. Men dags att vinna mot dom nu. Vi har ett stort självförtroende efter denna vinst
Låst ämne

thorwald: Strömbergs utvisning är ju overklig, en sån puck out gör man en gång på en hel karriär. Alvarez är ju stelopererad från halsen och nedåt så hans (brist av) fingertoppskänsla där på knuffen får man förstå.
Låst ämne

Natthaj: inte jag heller. var så säker på att den skulle bli bortdömd med tanke på att han tappade pucken TVÅ gånger...
Låst ämne

297: mmm han har snott Wallis speed.

Det går undan som fan för Hartmann.

Börjar han sätta puckar med igen nu så blir det brett och gött!
Låst ämne

söder över: Hela laget gör en bra insats. Liten brasklapp för Alvarez och Strömbergs utvisningar, men de visste väl med sig att Brynäs var så dåliga att det inte skulle spela nån roll ändå.
Låst ämne

söder över: En som förtjänade att hamna i protokollet ikväll var Hartmann, jäklar vad han slet över hela isen i 60 minuter. Han har verkligen vaknat.
Låst ämne

Oddset på att Manner får gå till arbetsförmedlingen imorgon: 1.00
Låst ämne

Dahlén är jävligt duktig ikväll!

Men Dahléns dubbla framspelningar på 3-0 först med den långa öppnande flippmackan och sedan skarven till Rindell!

Vilket porrigt byte!

Jävlar i havet!

Alla är godkända med marginal!

Erixon krånglar fast sig och dumpar sarghörn med dålig tajming men han kastar sig och bryter passningar och han täcker skott!

Svensson avlastar, transporterar puck och smäller på.
Hur kan vi förlora då?

Didde fyller på och nätar i tom bur efter att ha masserat bra med brynäsare i sargen matchen igenom!

Fan va kul för alla som var på plats att få se laget prestera en riktigt gedigen match!

Det är när man får se sånt här som man blir så jäkla förbannad när man plötsligt släpper allt och lallar omkring som om man aldrig sett varandra tidigare!

Det här är potentialen man vill se!

Alla bidrar alla tar ansvar illa gör det dom kan!

Men…

Var det Palola som styrde in Rindells mål?
Låst ämne

Natthaj: De öppnade Pandoras ask när de godkände den där straffen. Väldigt märkligt att det var tillåtet.
Låst ämne

TACK TIMRÅ! Stått i er klack vid ett par tillfällen (ja inte mot HV då), känns som ni betalar tillbaka det med råge ikväll. ;-)
Låst ämne

Natthaj: Minns att nåt lag Modo mötte fick en bortdömd straff efter videogranskning. Straffskytten trodde att man fick slå in returen också :D
Låst ämne

Olli Nomadinen : Färjestad vinner ikväll och säkrar 3e platsen

Hade vi inte förlorat hemma mot Malmö hade vi haft en mycket bättre sits nu
Låst ämne

SCAarena: Resultaten gick inte vår väg ikväll. Varken Färjestad eller Hv var något att spela för.
Låst ämne

jonney: Jag har då aldrig sett att man videobedömmer en straff
Låst ämne

Men Hörni! Dä här var väl kul, va!?
Nu blir det en Lagavulin… eller två!
🕺🕺🕺🕺🕺
Låst ämne

SCAarena: Förlorar IKO eller FHC så har vi goda chanser absolut. Dock är ju Rögle ett boogie team denna säsong.
Låst ämne

Charlie2: tänkte swisha domaren ikväll, eller skicka blommor. Ni kanske kan dela på pengen?
Låst ämne

Woody Jokinen: Håller inte med. Brynäs har tjänat in HA-platsen överlägset mest av alla lag. De är då sjukt jävla ovärda SHL, hoppas av hela mitt hjärta att de åker ur
Låst ämne

Olli Nomadinen : Mja. Supportrarna må vara psyko i vissa fall, men annars känner jag nog vissa sympatier för Brynäs. Jag har hellre Linköping (apropå okunniga supportrar) eller Malmö i HA. Men men. Huvudsaken att Timrå har hugg på topp 6.
Låst ämne

Jåkkinen: vidrigt med team Jesus 1 år till i SHL
Låst ämne

Malmö kommer nog ta Brynäs.
Låst ämne

Zäta75: Vi vinner mot Rögle. Frölunda förlorar. Oskarshamn tar inte tre poäng och voila. Femma i SHL!
Låst ämne

Kul för Nubben, det är han värd!
Låst ämne

bar mofftak: Blir en jävla rysare in i sista omgången, hemskt och underbart på samma gång. MEEEEEN man hade kunnat vara Brynäsare.
Låst ämne

Labban: Om inte Frölunda eller Oskarshamn förlorar och vi vinner mot Rögle blir det så att om Luleå tar poäng får vi möta Rögle i åttondelen istället för Luleå. Men vi siktar på kvarten direkt. Snälla Färjestad vinn hemma mot Frölunda
Låst ämne

Synct: Det räcker väl egentligen med att både vi och IKO tar 0 poäng men de släpper in 4 fler mål än vad vi gör. Det finns många vägar.
Låst ämne

Synct: Insåg just det.. men Örebro möter Skellefteå som fortfarande har chans på serieseger. Dock mötet ju Växjö Brynäs
Låst ämne

För övrigt, blir det play-in hoppas jag steeeenhårt på Luleå, och vi har SÄKRAT hemmaplansfördel.
Låst ämne

Olli Nomadinen : Grattis! Ni är värda framgången!
Låst ämne

Labban: Jo, Färjestad har en 3:e plats att spela om, Örebro kan gå ikapp. Örebro bättre målskillnad och 3p bakom.
Låst ämne

Dubbeld: Mikko Manner=jävligt sympatisk och stor i nederlaget!!!!
Låst ämne

Dubbeld: Helvete vad skönt! Vi har hugg på 6: e-platsen men bäst av allt: vi skickade Brynäs till kval. Satan vad usla de är, från supporterkretsar och hela vägen ut. Finns inget lag jag önskar HA mer än Brynäs
Låst ämne

Gjorda mål kommer först, så där är det TOK-KÖRT om vi inte har bättre målskillnad.
Låst ämne

JJ slog sin notering från förra säsongen . 4 nollor nu =)
Låst ämne

Resultaten gick med oss. Men det blir oerhört tufft ta 6e platsen då både HV och Färjestad inte har något att spela för i sista omgången. Möjligtvis Färjestad som har sämre målskillnad än Örebro
Låst ämne

SkönT
Uppladdat:

0x600-coffin-dance-meme-transparent-png-1860936107.png

Låst ämne

« · 2488862 · »

FATAL ERROR! The page could not be loaded. Try again...