russkiy medved blyat: Han har tagit några segeröl och mitt i all glädjeyra kliver en supporter in i hans DM, glad i hågen känner han för att driva lite. Varför skulle han berätta detta för nån random kille på insta? Känns påtok för långsökt.
DenRöda: Känns som du beukar ha koll. Är du ärlig nu och har nån info, eller bara vad du tror? Lodda är en för stor favorit för att behöva se honom i en HV dress. 😕
Sputnik: Men va i helvete har du finnar både på och innanför IDIOT KAPANEN . Om du skiter i Lodin kan du dra åt helvete våran publik favorit SKA HEM . Hoppas sponsorer kräver det och spelar gruppen
Zäta75: Alltså nu får ni släppa tunnelseendet. Några frågor värda att tänka på gällande Lodin. 1. Badar Timrå i pengar? 2. Är Joakim Von Anka sportchef? 3. När och var har Lander, Dahlén och co. sagt att dom vill ha hit Lodin? 4. Tänker ni ens på biten att passa in i laget?
Zäta75: Bara dags att skriva till ledningen, uppmanar andra detsamma att vi ska lösa Lodda; Stark jävel, existerar bara inte för att irritera motståndarna (dock är han jävligt bra på det med)
OM... OM det skulle vara så att Kapanen har sagt nej så får vi fan ta o ändra på det. Tar Lodda framför alla andra begagnade finnar han har i kikarn.
Sputnik: Jag skulle lätt kunna betala vad som krävs bara för att få hem honom. Säkert många andra också. Kan någon som känner ledningen ta detta till dom så vi fixar hem honom?
Puckat: Kommer alltid omsättas folk under säsongen + skador. OJ och Värmhed är båda talangfulla, men har svår att tro att de kommer spela särskilt mycket. Borde få plats med Lodin. Ekonomiskt har jag också svårt se problemet. 5k i snitt i publik, SCA som sponsor och 15 extra miljoner i budget eller vad det nu är ifrån cmore. Hmm
Sputnik: Ja, men Lodin vågar jag tro på chans på SM-guld. Vi behöver en sån spelare. Som dessutom har stort timråhjärta. Men Kapanen kanske tycker att det är tillräckligt framtungt när Wedin kommer tillbaka. Jag tycker det är hål i huvudet att tacka nej.
russkiy medved blyat: Att han till och med uttrycker sig med att säga " har fått nej från Timrå". Killen vill hem och spela i Timrå. Sådana spelare växer inte på träd. Kapanen får verkligen ta en funderare. Lodin är Timrå för mig.
Puckat: Vi har med Lodin chans på att bygga 3 riktigt bra keddjor! Kolla på skellefteå, de har 4 riktigt bra kedjor! Nej det känns mysko det här. Det är lite annan hockey idag där max 4:e kedjan är en ren shut down kedja.
russkiy medved blyat: Förjävligt om det är så att Kapanen har sagt nej. Alla spelare som Dahlen. Lander, Hartmann etc har ju sagts pratat med honom och vill ha hem honom. En sån spelare med enormt timråhjärta som kan förändra matchbilder och avgöra växer inte på träd. Blir allvarligt ledsen om man sagt nej till Lodin.
Kan du intyga att det verkligen är Lodin som svarat dig?
Sputnik: Vi har ju en i princip full trupp redan. Är enligt mig en center för tredjekedjan som fattas (om inte tanken är att någon av Värmhed/Andersson/Johansson är tänkt att ta den?)
russkiy medved blyat: Till något helt annat. Lär bli nervösa matcher för Bäckström att följa i kvalet. Han får nog komma hem och spela upp dom igen om de åker ut.
russkiy medved blyat: Mycket tråkigt om det verkligen stämmer. Och det verkar det ju göra. Då blir det nog bara Hållander som återvändare då. Men inte så bara. Lär bli HV för Lodin
1. Jonathan Dahlen. Har varit mycket bra de senaste matcherna och står för matchens delikatess med framspelning bakom ryggen till Rindells mål. Det lovar gott att TIK-ikonen börjar hitta storformen inför slutspelet. 2. Axel Rindell. Vår bästa offensiva back fick göra ett klassmål framspelad av Dahlen. Bestämd i allt han gör och snabb i tanken. Bör spela vartenda pp vi får. 3. Didrik Strömberg. Spelar fysiskt som bara han kan och smäller på. Får göra mål i öppen kasse. Hans puckout var mest otur och han kommer med på listan ändå. 4. Elmeri Eronen. Han visar återigen sitt vassa skott och sätter det viktiga 1-0 målet i fem mot tre. Kan vässa sitt spel defensivt, men var stabil idag överlag. 5. Jakob Stenqvist. Får äntligen sätta ett mål efter alla hans chanser under säsongen. En av timrås största hackkycklingar i forumet är värd att komma med på listan efter en av hans bättre matcher under säsongen.
Överlag var alla bra så det var svårt att välja topp 5. Men 4 backar gjorde mål så kör 4 backar på topplistan. Jakob Johanssons nolla glömmer vi inte heller.
tjobba: ja resultaten gick verkligen våran väg ikväll. OINK har dock 3 plus mål på oss men precis som du säger finns det många resultat som kan studsa vår väg i sista omgången. Vi kan rentav förlora oss till topp 6 om OINK får storstryk i sista omgången.
tjobba: yes, men OM vi förlorar mot Rögle. Så kan man hoppas på att Leksand också förlorar, och att luleå vinner stort. Då borde vi få Leksand i play-in va?
erathoo: Så länge vi slår Rögle så spelar vi kvartsfinal, om Oskarshamn tappar en poäng eller att Frölunda blir poänglöst mot Färjestad. Alternativt att vi förlorar med ett mål och Oskarshamn förlorar med fem mål. Vi spelar även kvartsfinal om vi tar en poäng mot Rögle, i kombo med att Oskarshamn blir utan poäng.
Modano: Ni som har mer koll på SCA. Mats Nordklander är verksam på nått sätt har jag fått för mig? Han verkar vara en stor Timråsupporter i allafall och satt på pressläktaren i Oakarshamn. Hoppas viljan att öppna plånkan är lika stor som kärleken till Timrå. 😁