mikenomad: Wedda och Emil.P var sjuka igår eller förrgår. Minns inte den 3:e spelaren som var borta nu bara för det. Men oavsett om de är tillbaks så lär de ju inte vara nära 100 procent så här kort tid inpå sjukdom oavsett.
T T: Får tårar i ögonen själv när jag ser detta. Vilket skott han har! Lehtonen laddar och Markström har fri sikt men kan ändå inte ta den. Jag vill ha en back i dagens Timrå som kan skjuta som Lehtinen. En gång skjöt han sönder nätet på match vet inte om ni andra minns det.
Pärssinens pass till Pyrälä som bara hänger dit den var också fint samt Pääjärvis kamp för att få fram pucken till dem. Vill se lite av Pääjärvis gamla takter ikväll.
{Tom Topp), SKRIDSKOSKENAN och bgs: Tänkte inte göra jävel med Hempen hos vår Herre riktigt än men hål i tarmen är ingen lek kan jag meddela. Får tufft att hinna till på lördag också dessvärre. Men det verkar inte bekymra kidsen, de var snabba att fråga om nån kompis kunde ta biljetten
Hahl Bundy 2.0: Tack för hejarop från både egna och andra supporterbröder! Och hoppas verkligen du är rädd om hjärtat så du kan dyka upp i arenan när vi spelar om pokaler 😉 Blir excellent uppassad av en f.d hockeyfru iaf, Jonathan Carlssons mkt trevliga fru 😊
mikenomad: Nämen va säj du?...😔 Krya på dä rabbusling ❤️💪 Had ja bott närmare had ja besök dä mä en julklapp mä lättdrucke på sjukant 🙏 Ikväll bli dä en svår nöt att knäck i Sydkraft!!🤔 Ett Brünass som int kann förlor... Ska vi bryt deras vinnamönster ikväll i en kokande Lada? 🙄 Låt då rinna lätt ikväll rabbuslingar så ge vi TUSEN å fir HEL helgen om vi VINN!! VEM står?? Ikväll lir vi för Jokkinen å Nomaden!!!💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Olli verkar köra lite lineup justeringar senaste omgångarna, men gillar ändå att han inte ändrar allt för mycket och går all out tombola utan håller det på en sansad nivå. Ska bli intressant att se hur dahlén/kapanen/wedin och hållandet/lander/oj presterar
BaraTikare: Har för mig jag läst någonstans att han fick några dagar till förutom det som stod i kontraktet vilket skulle göra att han stannar med oss till JVM börjar. Men kan ha missuppfattat något.
Jag gillar inte detta eviga mixtandet i kedjorna. Olli har varken satt systemet eller kedjorna än. Det är bara målvakterna och uppoffrande backar som räddat oss hittills. Det känns som att han blir mer o mer desperat. Han spelar säkert tombola med spelarna innan matcherna och hoppas att det nån gång ska stämma.
Hoppas dock att spelarna kan slappna av och överraska ikväll eftersom de har noll förväntan på sig...
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·