1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586520 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10

518956 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
jonmannen: jag kommer inte in på hockeyligan, det får bli Christer Jonasson som guidar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
tikpower: Årets viktigaste match ikvæll, førlust nu och sæsongen ær øver kænns det som. 3 raka realistiskt? Ja iofs men fy fan va nervpirrande
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
KOM IGEN NU TIMRÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÄMPA KÄMPA KÄMPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älska TIMRÅ IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltid Alltid!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Schysta bilder.. Big Red Machine hehe
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Visa nu att ni är ett semifinallag Timrå! Jag hoppas verkligen att ni vinner ikväll. också hoppas jag förstås att det INTE blir nån foppashow ikväll, Färjestad får gärna vinna, då skulle modos självförtroende sjunka ännu lägre, om dom förlorar med foppa i laget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Idag är jag helt övertygad om Timråseger, jag räknar och tror på ett helt nytt Timråspel, det ser alla att det behövs! KroZZa Djurgårdsäcklen ikväll!

4-1 !!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Vi ses i ladan
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
jag tror Timrå får de svårare idag en dom andra matcherna, djurgården kommer spela defensivt som fan, wikegård har sagt åt dom å lägga sig på ultra defensiv deluxe, dom kommer spela icing hockey deluxe.

timrå måste sätta högsta fart vid nedsläpp,helst med en två - tre måls ledning i första perioden annars kommer de bli tufft för timrå...
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Är bombsäker på att det blir ketchup idag!! 4-0 skulle jag tippat på innnan jag såg att det är herr Lärking som dömer. 4-1 är väl mer realistiskt då. Finns det nån större Timrå dödare än lärking. Fan att vi ska få han varenda j-la slutspel.
Jobba, jobba, jobba idag så kör vi över skansen gänget idag. Idag ska backarna få ta på sig halsduk i DIF, för här ska de åkas av!!

Forza Timrå... alltid alltid!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
El Maco: Nu ska vi alla skrika o sjunga som aldrig förr !! Vi ska bära fram laget i kväll !!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Nu jävlar är det i hög tid att visa sverige att djurgården inte inte har en skugga av en chans när Tik spelar sitt eget spel med fart och aggressivitet.
Är grymt besviken på det spel Tik visat upp senast 3 matcherna.
Ett hett Tips 5-1 till TIK där wikegård förklarar att Timrå gjorde 5 turmål trots att skotten visar 38-12 i tik´s favör.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
ringo: Om spelarna är hälften så aggresiva och laddade som Hockeysnack så är det segergaranti.
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Helg Ernest:
members.tripod.com/~kebara/neanderman1.jpg

Om ni koppar den länken så blir dert bra.
Samma länk som ligger under länken men funkar då inte av någon anledning
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Helg Ernest:
I kväll ska Grisfarmarna med Svinegård få böka sig i skiten.
Det ska tokslaktas!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Helg Ernest: Jajemän så får det bli, vi ses i ladan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Herminator: I kväll är det bara vinst som gäller !
I kväll PISSAR VI PÅ DOM !!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Helg Ernest: Domherrre: LÄRKING, Christer
LM1: SMEDMAN, Nicklas
LM2: LYTH, Peter

Oj, oj Flärping dömer ikväll igen....
Kommentera

Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10
Då var tidningarna igång då !
Måtte Yared ha rätt.
Kommentera

Timrå IK - DIF Kvartsfinal 4 2005-03-10

Jag funderar, när var vi senast i underläge i ett play-off spel och vände det? I semifinalerna har det ju tagit stopp. Kvartsfinalerna har vi fört från start till mål. På vägen upp till elitserien åkte vi ju mot Mora -99 och NH90 -97 i två raka. I övrigt gick vi rent till kvalserien. Jag kommer banne mig inte ihåg någon gång i modern tid när vi vänt play offunderläge med en match. Huddinge -88 är en klassiker men det är ju skrämmande länge sedan. Vi kanske måste sätta in Jerry Friman och Ove Öström?

Det är lite oväntat att det är osminkade Wikegård som tycks vara den som beskrivs som tränaren med taktisk trumf på hand. Med defensiv till max även på hemmaplan så vet vi att det blir köttmur även i Timrå. Snabba mål Timrå! Tvinga DIF att gå framåt. Och snälla Kiprusoff, vakna upp oövervinnerlig idag.

Trots Wikegårds belåtna uppsyn och vår tråkig historia är jag ganska optimistisk om att vi faktiskt kommer att greja det här. Det är klart vi slår Djurgården i en matchserie bäst av sju. Jag har en skön känsla inför dagens match. Hoppas den är ännu skönare om sisådär 18 timmar.

Färsa på!

Kommentera

518956 · »