Revansch! Viktiga poäng på spel.. Hårt arbete.. Kämpa Timrå IK Kämpa! Nu ger vi ALLT innan uppehållet! Vi SKA ha 3 pinnar.. Kör så det ryker.. In med gummit....i MÅÅL!
Denna kväll kommer bli den kväll då "Miljonkedjan" med Hedström i spetsen kommer ta revans för deras mindre bra prestationer på sistone och forzera ner, mala ner ett Sthlmsgäng som heter "Animal""farm"="Djur""gården"!
Vi kommer samtidigt ha en revanch sugen Backlund eller en Inspirerad Asplund som kommer hålla NOLLAN.
Vi vinner idag med 7-0...
2 mål av Hedström 2 av Pärssinen 1 av Hahl 1 av Stålmannen 1 av Oscar Sundh.
Period siffror (2-0,2-0,3-0)
Första periodens mål görs av Pärssinen och Hedström. Andra Periodens görs av Strålman och Pärssinen Tredje görs av Heström, Halh och Sundh.
Ikväll är kvällen då vi visar Hela Sverige att det bara finns ett lag i Sverige!!!
Nämligen TIMRÅ IK Vilken kväll, Jag bara längtar!!!
Ja detta är det utfall jag hoppas matchen får ikväll
lungan: Jag tror på 3-0 Hallin, Nyllet och Sundh, kräftgången forsätter således för Hedström och co i första linen men eftersom TIK är ett "LAG" så segrar vi ändå.
Jaha, vad ska man tro om aftonens drabbning? Ett möte mellan seriens topp- respektive bottenlag när det gäller hemma/borta borde väl rimligen sluta på ett tilltalande sätt?
Nja, är lite småskraj för djurgårdarna faktiskt. Oavsett budgetstämpeln som deras trupp vibbar så tycker jag att det är snyggt komponerat. I a f framåt. Båda poängkedjorna är potentiellt livsfarliga, om än ojämna. I bredd tar vi dom, men rent spetsmässigt skulle jag vilja påstå att deras Linkan-kedja känns farligare än vår förstalina. I nuvarande form vill säga.
Så: magen känns orolig. Antingen blir det en ganska klar viktoria, spelmässigt, eller så blir det uddamålstorsk efter kollektiv kramp.
Bragd-Birger: Jag måste säga att jag beundrar de som har tagit sig tid och funderat ut den här "reklampostern". Här:
Det är givetvis orden "Stockholm tillhör oss", som jag häpnar över. Det är väl nästan lite beundransvärt att de ens ska beöva hävda sin äganderätt till det, tycker jag.
El Maco: On the point, precis. Lite som att hävda sin rätt till den där Adidas-ovarallen man låg inne med på högstadiet, ceris till färgen och med muffar på både ben och armar, och givetvis med klämkäck huva på tröjan. Tydligt märkt var den med, ja, så ingen skulle få för sig att tvivla vem som rådde om den. Som om någon skulle...
Dream Team: Med tanke på hur många utflyttade skelleftingar som finns i Stockholm är postern kanske motiverad. Dom lär ju sjunga ut djurgårdsklacken med råge.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Viktiga poäng på spel..
Hårt arbete..
Kämpa Timrå IK Kämpa!
Nu ger vi ALLT innan uppehållet!
Vi SKA ha 3 pinnar..
Kör så det ryker..
In med gummit....i MÅÅL!